خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/05/13 - 17:29
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : استان ها
پاپی زاده مطرح کرد

پایان رقابت ۲۴۶ شطرنج باز کشوری در دزفول با حضور نماینده شهرستان دزفول

اختتامیه مسابقه کشوری شطرنج با حضور عباس پاپی زاده نماینده مردم شهرستان دزفول درمجلس،شهردار دزفول رئیس شورای شهر و اعضای هیأت شطرنج استان برگزار شد.

به گزارش  خبرگزاری خانه ملت ؛شامگاه جمعه ۱۲ مرداد ماه، مراسم اختتامیه و اهدای جوایز مسابقه کشوری شطرنج با حضور ۲۴۶ بازیکن از سراسر کشور و معرفی ۲۳ نفر برتر در سالن دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول با حضور مسئولین شهرستان و رئیس هیأت شطرنج استان خوزستان برگزار شد.

امیر قنبرزاده مدیر امور فرهنگی و جوانان اداره ورزش و جوانان شهرستان دزفول در این آیین ضمن تقدیر از حضور ورزشکاران ارجمند در رده های مختلف سنی آقا و خانم و خانواده های آنها، از همکاری صمیمانه شهرداری دزفول و دانشگاه آزاد با اداره ورزش و جوانان و هیأت شهرستان تشکر کرد.
قنبرزاده در پایان،حمایت و حضور خانواده ها را زمینه ساز پرورش ورزشی فرزندان دانست و حضور خانواده های ورزشکاران در کنار آنها در این مسابقه را ارج نهاد.

این مراسم با حضور عباس پاپی زاده نماینده مردم شهرستان دزفول در مجلس ، عتاب اهوازی شهردار دزفول، پوررضای نائب رئیس شورای شهر و اعضای هیأت شطرنج استان برگزار شد

دیدار نماینده شهرستان با اعضا شورا و شهردار شهر حمزه

در این دیدار به بررسی مشکلات و اهم موضوعات این منطقه پرداخته شد و قرار شد پس از بررسی های نهایی با پیگیری های دکتر پاپی زاده این مشکلات مرتفع گردد

همچنین بررسی مشکلات بخشی از پروژه های بخش مرکزی شهرستان دزفول در بازدید پاپی زاده پیگیری شد.

دیدار شهردار،رئیس شورای شهر و رئیس شورای شهرستان دزفول با نماینده مردم شهرستان دزفول در مجلس

شهردار،رئیس شورای شهر و رئیس شورای شهرستان دزفول با نماینده مردم شهرستان دزفول در مجلس شورای اسلامی دیدار کردند. در این دیدار که در دفتر نماینده مردم شهرستان دزفول در تهران برگزار شد، موضوع مصوبه درآمدهای پایدار شهرداری‌ها و همچنین وصول مطالبات شهرداری‌های شهرستان دزفول از وزارت‌خانه‌ها و سازمان‌های زیرمجموعه دولت بررسی شد.
همچنین،راهکارهای قانونی برای وصول این مطالبات نیز مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

گفتنی است؛بر اساس برآوردهای انجام شده،مستحدثات دستگاه‌های اجرایی واقع در حریم و محدوده‌ی شهرهای دزفول،منجر به ایجاد صدها میلیارد تومان مطالبات برای شهرداری‌های شهرستان دزفول شده است.با توجه به بودجه‌های مصوب و در گردش فعلی این نهادها، وصول این مطالبات با چالش‌هایی همراه بوده و نیاز به تعامل و همکاری بیشتر با وزارت‌خانه‌های مربوطه دارد./

پایان پیام

  • کد خبر : 381551
سلماز ابراهیم زاده
خبرنگار

سلماز ابراهیم زاده

آخرین اخبار