خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/12/12 - 12:02
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
سرمدی مطرح کرد:

اجرای پروژه گازرسانی به مناطق محروم شهرستان اسدآباد

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی، به تشریح نحوه اجرای طرح گازرسانی و ارتقای زیرساخت‌های ارتباطی در روستاهای حوزه انتخابیه خود پرداخت.

کیومرث سرمدی واله در گفت‌و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت ، در بیان اقداماتی که در جهت رفع مشکلات روستاهای حوزه انتخابیه خود انجام داده است، گفت: طرح گازرسانی به روستاهای حیدرآباد ونادرآباد با تخصیص اعتباری بالغ بر 700 میلیون تومان به بهره‌برداری و عملیات گازرسانی به روستای چشمه ولد نیز به اتمام رسید.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: پروژه گازرسانی به مناطق محروم شهرستان اسدآباد از جمله حیدرآباد و نادر آباد و چشمه ولد که جزء روستاهای دورمناطق کلیایی و چهاردولی هستند که ازسال‌ها قبل معطل مانده بود نیز اجرایی شد.

وی با اشاره به اقداماتی که در حوزه ارتباطات این منطقه پیگیری و انجام داده است، یادآور شد: نصب و راه‌اندازی بلندترین دکل مخابراتی استان همدان در ملحمدره و ارتقای پهنای باند اینترنت به G4  در مناطق کلیایی، چهاردولی و جلگه از جمله اقداماتی بود که در جهت تسهیل برقراری ارتباط برای مردم این منطقه پیگیری و انجام شد.

عضو مجمع نمایندگان استان همدان در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: ارتقای زیرساخت‌های ارتباطی شامل افزایش پهنای باند اینترنت و گسترش بستر فیبر نوری در شهرهای آجین و پالیز و روستاهای یوسف‌آباد، وندرآباد، موسی‌آباد، حسام‌آباد، بادخوره، هلور، کمک، ویرایی، صادق آباد، حبشی، آهوتپه، پیریوسف، میوله، هودرج، پیفانج، ده سفید، ایوراع، قره بلاغ و چشمه علی از دیگر اقدامات انجام شده برای این منطقه است./

پایان پیام

  • کد خبر : 376096
کلمات کلیدی
مرضیه جلیلی
خبرنگار

مرضیه جلیلی

تصاویر

آخرین اخبار