خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/09/18 - 13:49
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
مالکی تشریح کرد:

اجرای پروژه خط انتقال آب از دریای عمان به استان سیستان و بلوچستان/ برگزاری نمایشگاه بزرگ بین‌المللی خودرو با هدف اشتغالزایی در زاهدان

نماینده مردم زاهدان در مجلس، به تشریح روند اجرای پروژه خط انتقال آب از دریای عمان به استان سیستان و بلوچستان و برگزاری نمایشگاه بزرگ بین‌المللی خودرو در زاهدان با حضور 7 خودروساز و  21 تولیدکننده قطعات خودرو با هدف اشتغالزایی در این منطقه پرداخت.

فداحسین مالکی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در  بیان اقدامات مهمی که  در حوزه انتخابیه‌اش در حال انجام است، گفت: با توجه به کمبود آب در سیستان و بلوچستان پروژه بزرگ انتقال آبرسانی را در دست اجرا داریم چراکه یکی ازمعضلات کنونی این استان چه در جنوب و چه در شمال آن، کمبود آب است که سالهاست مردم این منطقه با آن دست به گریبان هستند.



نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: اجرای پروژه خط انتقال آب از دریای عمان به این استان از مدتی قبل آغاز شد سپس در هفته گذشته به لحاظ اینکه هر چه سریعتر انتقال آب صورت بگیرد با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت در زاهدان افتتاح شد.



وی تصریح کرد: خط انتقال اصلی این پروژه آبرسانی به قطر بیش از 2 متر است از چابهار آغاز شده و تا مشهد ادامه دارد و در این خصوص استان سیستان و بلوچستان در اولویت قرار دارد ضمن‌اینکه قرار است لوله‌گذاری‌های آن از زاهدان به سمت چابهار انجام شود تا بتوان هم شمال هم جنوب استان را تحت پوشش قرار داد.



مالکی خاطرنشان کرد: اجرای این پروژه توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت صورت می‌گیرد اما انشعابات آن از خط لوله اصلی به شهرها توسط وزارت نیرو انجام می‌شود که باید هر چه سریعتر در این زمینه اقدام شود.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: یکی دیگر از اقدامات قابل توجهی که در زاهدان انجام شد برگزاری نمایشگاه بزرگ بین‌المللی خودرو بود که با حضور 7 خودروساز و  21 تولیدکننده قطعات خودرو صورت گرفت.



عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: این نمایشگاه با هدف جذب سرمایه‌گذار و برنامه‌ریزی برای ایجاد اشتغال در این منطقه برگزار شد کما اینکه در این رابطه با تعدادی از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی استان نیز مذاکره کردیم./



پایان پیام

  • کد خبر : 372714
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار