خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/02/09 - 09:06
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
بسطامی خبر داد

اتمام عملیات آسفالت پروژه چشمه چاهی- سفیدخانی ظرف دو هفته آینده

رییس مجمع نمایندگان استان ایلام در مجلس در بازدید از پروژه چشمه چاهی- سفیدخانی از اتمام عملیات آسفالت این محور ظرف دو هفته آینده خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، علی اکبر بسطامی، نماینده مردم ایلام، ایوان، چرداول، مهران و ملکشاهی و سیروان و رییس مجمع نمایندگان استان ایلام در مجلس شورای اسلامی در بازدید از پروژه چشمه چاهی- سفیدخانی از اتمام عملیات آسفالت این محور ظرف دو هفته آینده خبر داد.



وی به دیدار اخیر مسئولان نظام با مقام معظم رهبری اشاره کرد و ادامه داد: اطاله اجرای پروژه‌ها در کشور از جمله موارد مطرح شده توسط مقام معظم رهبری در این دیدار بود و خوشبختانه با روی کار آمدن دولت سیزدهم و تلاش‌های صورت گرفته، امروز پس از سال‌ها شاهد تحقق مطالبه چندین ساله مردم شهرستان سیروان به ویژه چشمه چاهی- سفیدخانی هستیم.



این نماینده مجلس در دوره یازدهم با اشاره به دیگر پروژه تاثیر گذار در مسیر توسعه شهرستان سیروان افزود: از مسیرهای تاثیر گذار در ارتباط شهرستان سیروان با دیگر مناطق تکمیل مسیر سرتنگ-هلسم (راه ارتباطی شهرستان چرداول به شهرستان سیروان) است، که از محل اعتبارات عمرانی در سال ۱۴۰۲ عملیات اجرایی این مسیر نیز آغاز خواهد شد.



بسطامی با اشاره به ۳ پروژه قاضی خان بدره، چشمه چاهی-سفیدخانی و سرتنگ هلسم اظهار کرد: با تکمیل و بهره‌برداری از این سه پروژه، بخش عمده‌ای از دغدغه مردم شریف شهرستان سیروان مبنی بر بهره‌مندی از راه مواصلاتی ایمن مرتفع خواهد شد./



پایان پیام

  • کد خبر : 360661
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم