خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/09/12 - 19:40
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
وحیدی:

آگاهی بخشی و جذب کمک های مردمی در مقابله با شیوع بیماری کرونا صورت گیرد

عضو مجمع نمایندگان استان خراسان شمالی در مجلس گفت: لازم است آگاهی بخشی و جذب کمک های مردمی در مقابله با شیوع بیماری کرونا صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت؛ محمد وحیدی ، نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، راز، جرگلان، گرمه و جاجرم و عضو مجمع نمایندگان استان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی از جلسه منتخبین مجلس استان با سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و فرمانده سپاه جوادالائمه استان خبر داد.



براساس این گزارش؛ این نماینده مجلس در دوره یازدهم در این نشست گفت: ستادهای مردمی منتخبین مجلس این آمادگی را دارند تا به صف مبارزین با بیماری کرونا به پیوندند.



او در این جلسه با طرح پیشنهاد فوق خواستار جدیت و تلاش بیشتر مسئولین و مردم در مقابله با شیوع بیماری کرونا شده و افزود:در جلسه کارگروه های تخصصی بسیج اقشار، پزشکی و سازندگی حضور داشتند که پس از هم اندیشی های انجام شده مقرر شد اقداماتی اعم از آگاهی بخشی و جذب کمک های مردمی بطور متمرکز صورت پذیرد.



این نماینده مجلس یازدهم ضمن انتقاد به رتبه بندی های صورت گرفته در خصوص شیوع بیماری بیان کرد: پراکندگی های روستایی استان سبب شده تا آمار شیوع بیماری کم ثبت شده باشد و کمی آمار نشان از عملکرد خوب مدیریت نیست.



عضو مجمع نمایندگان استان خراسان شمالی در مجلس خاطرنشان کرد: خراسان شمالی بین ۳ کانون مهم شیوع بیماری یعنی گلستان، خراسان رضوی و سمنان قرار گرفته و بهتر است شاخص شیوع بیماری در استان متناسب با جمعیت سنجیده شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 309359
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار