خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/02/05 - 08:59
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
گودرزی مطرح کرد:

آغاز فعالیت سرمایه‌گذاران صنعت فروسیلیس در منطقه ویژه اقتصادی بروجرد

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس، ضمن تشریح روند فعالسازی چندین صنعت فروسیلیس در منطقه ویژه اقتصادی تاکید کرد که این مجموعه که به کانونی برای جذب سرمایه‌گذاران تبدیل شده ظرفیت مطلوب و ارزشمندی برای توسعه و رونق تولید و اشتغالزایی در این منطقه خواهد بود.

عباس گودرزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت ، با اشاره به برخی پروژه‌های مهم حوزه انتخابیه خود، گفت: یکی از ظرفیت‌های مطلوب بروجرد ایجاد منطقه ویژه اقتصادی است که چندین صنعت فروسیلیس در آن سرمایه‌گذاری کرده و کار خود را در آن آغاز کرده‌اند و قطعا در آینده شاهد تحولات اقتصادی و جهش تولید در این مجموعه خواهیم بود.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: منطقه ویژه اقتصادی بروجرد که به کانونی برای جذب سرمایه گذاران تبدیل شده است با توجه به موقعیتی که به لحاظ جغرافیایی دارد می‌تواند ظرفیت مطلوب و ارزشمندی برای توسعه و رونق تولید و اشتغالزایی در این منطقه باشد.

وی در مورد برخی اقدامات مطلوب انجام شده در حوزه بهداشت و درمان بروجرد، تصریح کرد: احداث بیمارستان تامین اجتماعی کوثر بروجرد از دیگر ظرفیت‌های مطلوب این منطقه و از اقدامات مثبتی بود که از سال‌های گذشته در دستورکار پیگیری قرار گرفته بود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: هم‌اکنون این بیمارستان صددرصد تکمیل شده و آماده بهره‌برداری است و امیدواریم بتوانیم به زودی با حضور مسئولان ملی این پروژه را افتتاح کنیم.

عضو مجمع نمایندگان استان لرستان در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: بیمارستان تامین اجتماعی کوثر بروجرد، ظرفیت بیمارستان قبلی را به سه برابر ارتقاء داده و تمام استانداردهای درمانی را دارد و از ظرفیت‌های خوب برای درمان کارگران و بازنشستگان تأمین اجتماعی و سایر مردم شهرستان بروجرد است./

پایان پیام

  • کد خبر : 377596
کلمات کلیدی
مرضیه جلیلی
خبرنگار

مرضیه جلیلی

آخرین اخبار