خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/02/11 - 11:39
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
اسماعیلی:

13 درصد راه‌های استان آذربایجان شرقی در میانه قرار دارد/نگهداری از این راه‌ها نیازمند تخصیص اعتبارات بیشتری است

نماینده میانه در مجلس، با بیان اینکه 13 درصد راه‌های استان آذربایجان شرقی در شهرستان میانه قرار دارد که مسافت آن حدود 1800 کیلومتر است بر ضرورت تخصیص اعتبارات بیشتر برای نگهداری از این راه‌ها تاکید کرد.

مهدی اسماعیلی در گفت و گو  با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در انتقاد به بی‌توجهی وزارت راه و شهرسازی به وضعیت راه‌های حوزه انتخابیه خود، گفت: با توجه به اینکه 13 درصد راه‌های استان آذربایجان شرقی در شهرستان میانه قرار دارد که مسافت آن حدود 1800 کیلومتر است لذا برای نگهداشت از این راه‌ها نیازمند تخصیص اعتبارات لازم هستیم.

یک سوم روستاهای میانه فاقد راه مناسب هستند

نماینده میانه در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: شهرستان میانه دارای 400 روستا است که یک سوم آنها فاقد راه مناسب هستند بنابراین باید نرخ راه‌های این منطقه را به میانگین استان برسانیم.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: هم‌اکنون ما از 10 درصد میانگین راه‌های استان آذربایجان شرقی عقب‌تر هستیم و رسیدن به نرخ راه‌های این استان نیز نیازمند حمایت‌های لازم از سوی مسئولان مربوطه و تخصیص اعتبارات بیشتری است.

عضو مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: امیدواریم دولت و وزارت راه و شهرسازی به این موضوع توجه بیشتری کنند تا مشکلات مردم این منطقه در حوزه راه هر چه سریعتر رفع شود./

پایان پیام

  • کد خبر : 377876
کلمات کلیدی
مرضیه جلیلی
خبرنگار

مرضیه جلیلی

آخرین اخبار