خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/05/14 - 15:42
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
با همراهی دندانپزشکان و چشم پزشکان جهادی سراسر کشور؛

اردوی بزرگ جهادی در سطح استان اصفهان برگزار می شود

نماینده مردم اصفهان در مجلس از برگزاری اردوی بزرگ جهادی توسط «گروه الکفیل» در سطح استان اصفهان خبرداد.

امیرحسین بانکی پور فرد ،در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به جلسه هماهنگی اردوی بزرگ جهادی در سطح استان اصفهان،گفت: با همراهی تعداد قابل توجهی از دندانپزشکان و چشم پزشکان جهادی سراسر کشور و همکاری تعدادی از دستگاه های اجرایی استان اصفهان از جمله دانشگاه علوم پزشکی ،نظام پزشکی، استانداری ، شهرداری ،فرمانداری، هلال احمر، بهزیستی ، کمیته امداد ، مجتمع فولاد مبارکه و... نزدیک به ۳۰۰ دندانپزشک و ۱۵۰ چشم پزشک جهادی،از روزهای آتی در شهر اصفهان حاضر و به صورت رایگان به خدمات دندانپزشکی و چشم پزشکی برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی( ره )و بهزیستی استان اصفهان مشغول خواهند شد.

نماینده مردم اصفهان درمجلس ادامه داد: در این اردوی بزرگ جهادی که توسط گروه جهادی الکفیل با هماهنگی بنده انجام خواهد گرفت، مقرر شد استقرار اصلی این گروه در شهر اصفهان انجام گیرد و پالایش و شناسایی افراد مددجو توسط اداره کل بهزیستی استان و کمیته امداد امام خمینی ره انجام گیرد.

 وی افزود:این حرکت انسان دوستانه ۵ روز به صورت گسترده انجام خواهد شد و ۳۰۰ یونیت دندانپزشکی سیار و ۱۵۰ دستگاه اپتومتر از سوی وزارت بهداشت در اصفهان مستقر و حدود ۱۰ هزار فریم عینک هم با کیفیت بالا آماده شده است تا بین محرومین به صورت رایگان توزیع شود.خدمات مختلف دندانپزشکی اعم از ترمیم،عصب کشی،جرم گیری و... در این اردوی بزرگ مجاهدانه ، به صورت کاملا رایگان انجام خواهد شد.

عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان تصریح کرد: این مانور بزرگ انسانی،حدود یک سوم پزشکان جهادگر را از خارج استان و دو سوم از داخل استان مشغول به جهاد خدمت رسانی خواهد کرد./

پایان پیام

  • کد خبر : 381650
سلماز ابراهیم زاده
خبرنگار

سلماز ابراهیم زاده

آخرین اخبار