خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/05/27 - 12:49
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
پاپی زاده:

۲۶ مردادماه سالروز بازگشت اسوه های صبر و استقامت و اسطوره های وطن دوستی است

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در پیامی سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی را تبریک گفت.

به گزارش  خبرگزاری خانه ملت ؛عباس پاپی زاده نماینده دزفول و عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در پیامی ۲۶ مرداد ماه سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی را تبریک گفت:

۲۶ مردادماه سالروز بازگشت اسوه های صبر و استقامت و اسطوره های وطن دوستی، آزادگان سرافراز به میهن عزیزمان ایران اسلامی است.

بی شک آزادگان عزیز برای ما ایرانیان،نماد شکیبایی ، بردباری ، شهامت ،ازخود گذشتگی و دلدادگی به نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند. آنان به همه ما آموختند می شود زیر شکنجه های دهشتناک نه تنها از اعتقادات ، باورها و ارزش های ملی و مذهبی خود دست نکشید بلکه با صدای بلند نوای هیات من الذله را فریاد زد.

این قصه ی پراز رنج کسانی است که برای دفاع از شرافت و حراست از این سرزمین تاریخی و پاسداری از اسلام و ایران از تمامی لذت های دنیوی دست کشیده و مصداق بارز جانبازی و جانفشانی در دوران اسارت هستند.

اینجانب بعنوان خادم مردم شریف شهرستان دزفول در مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک این روز تاریخی به تمامی آزادگان سرافراز کشورم و خانواده معزز آنها ،سربلندی،سلامتی و توفیق روز افزون همه آزادگان و ایثارگران را از خداوند منان خواستارم./

پایان پیام

  • کد خبر : 382337
سلماز ابراهیم زاده
خبرنگار

سلماز ابراهیم زاده

آخرین اخبار