خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/05/29 - 11:38
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
نخعی مطرح کرد:

۱۳۰۰ مترمکعب گاز به صنایع خراسان جنوبی اختصاص می‌یابد

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس گفت: با پیگیری‌های انجام شده 1300 تا 1500 مترمکعب گاز برای طرح‌های اشتغالزایی از جمله پتروشیمی‌های متناسب با اقلیم منطقه با موافقت مدیرعامل شرکت گاز ایران اخذ کرده‌ایم که لازم است ابعاد این پروژه توسط رسانه‌ها به مردم بازگو شود.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، مصطفی نخعی امروز در آئین بهره‌برداری از خط انتقال گاز دشتک زابل به نهبندان، با بیان اینکه اتصال نهبندان به خط لوله دشتک کاری بزرگ در دولت سیزدهم به حساب می‌آید، گفت: طی 20 سال پس از استقلال خراسان جنوبی این امر به جهت مطالبه زیرساخت‌ها، بارها و بارها گفته شده و نهایتا در دولت مردمی آن هم با سفرهای میدانی رئیس‌جمهور شهید محقق شد.

 وی با بیان اینکه اجرای این خط لوله به طور حتم نقش مهمی در توسعه منطقه دارد، بیان کرد: طی 5 ماه ابتدای امسال 24 نفر جان خود را در این مسیر از دست داده‌اند و علت اصلی آن تردد خودروهای سوخت‌کش بوده است که باید خروجی چنین ابر  پروژه‌هایی منجر به اشتغالزایی برای منطقه شود.

 نماینده مردم نهبندان و سربیشه اظهار کرد: با پیگیری‌های انجام شده 1300 تا 1500 مترمکعب گاز برای طرح‌های اشتغالزایی از جمله پتروشیمی‌های متناسب با اقلیم منطقه با موافقت مدیرعامل شرکت گاز ایران اخذ کرده‌ایم که لازم است ابعاد این پروژه توسط رسانه‌ها به مردم بازگو شود./

پایان پیام

  • کد خبر : 382615
کلمات کلیدی
حمیدرضا اسکندری
خبرنگار

حمیدرضا اسکندری

آخرین اخبار