خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/12/21 - 14:13
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
درخشان:

کمبود پزشک در مراکز درمانی ایرانشهر و راسک مشهود است

نماینده مردم ایرانشهر در مجلس گفت: در ایرانشهر هم بیمارستان خاتم پاسخگوی مردم حوزه انتخابیه نبوده است و با حداقل ها مواجه شده است و برخی اوقات مجروحان تصادفی باید یکی دو روز در انتظار اتاق عمل باشند که این موضوع اصلا پذیرفتنی نبوده است.

عبدالناصر درخشان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با انتقاد از کمبودهای موجود در حوزه بهداشت و درمان حوزه انتخابیه گفت: وضعیت بهداشت و درمان حوزه انتخابیه مطلوب نیست و کمبودهای فراوانی در این حوزه وجود دارد که مهم ترین آنها نبود پزشک کافی در بیمارستان ها بوده است.

وی افزود: بیمارستان راسک با 32 تختخواب شهرستان 250 هزار نفری را پوشش می دهد که اصلا جوابگوی این جمعیت نبوده است بالاخره تصادفات جاده ای و امثالهم رخ می دهد که این بیمارستان کافی نیست.

نماینده مردم ایرانشهر در مجلس بیان کرد: همچنین در ایرانشهر هم بیمارستان خاتم پاسخگوی مردم حوزه انتخابیه نبوده است و با حداقل ها مواجه شده است و برخی اوقات مجروحان تصادفی باید یکی دو روز در انتظار اتاق عمل باشند که این موضوع اصلا پذیرفتنی نبوده است.

این نماینده مردم در مجلس عنوان کرد: متاسفانه رسیدگی لازم در حوزه بهداشت و درمان منطقه صورت نمی گیرد و مردم ناراضی هستند و باید گفته شود که همه مراکز درمانی شهرهای حوزه انتخابیه فاقد امکانات کافی هستند که انتظار می رود دولت نگاه ویژه ای به حوزه انتخابیه داشته باشد./

پایان پیام

 

  • کد خبر : 376436
کلمات کلیدی
حمیدرضا اسکندری
خبرنگار

حمیدرضا اسکندری