خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/12/20 - 14:16
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
حدادی:

کلنگ پلی کلینیک تخصصی تامین اجتماعی نظرآباد به زمین زده می شود

نماینده مردم طالقان و نظرآباد و ساوجبلاغ در مجلس گفت: ساخت هم مصوب شده است که در همین راستا نیز زمین تهیه و طراحی شده است که امیدوارم در آینده ای نزدیک کلنگ آن به زمین زده شود زیر از ضروریات مردم این شهر محسوب می شود.

حدادی

علی حدادی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در تشریح اقدامات انجام شده در حوزه بهداشت و درمان حوزه انتخابیه گفت: یکی از مهم ترین مطالبات حوزه انتخابیه حل مشکلات بهداشت و درمان حوزه انتخابیه است؛ چرا که سرانه درمان در شهرستان های مختلف حوزه انتخابیه ناکافی است.

وی افزود: برای حل مشکل سرانه درمان حوزه انتخابیه اقداماتی را انجام دادیم که نظیر آن اخذ مجوز ساخت بیمارستان مهستان بوده است و در همین راستا توانستیم زمین این بیمارستان را هم تهیه کنیم که باید کلنگ آن از سوی وزارت بهداشت زده شود تا روند عملیات اجرایی آن تسریع شود.

نماینده مردم طالقان و ساوجبلاغ در مجلس بیان کرد: همچنین ساخت بیمارستان 197 تختخوابی بیمارستان اجتماعی شهرستان هشتگرد هم شروع شده است و باید روند ساخت آن تسریع پیدا کند چرا که اکثر مردم تحت پوشش بیمه ای تامین اجتماعی هستند.

این نماینده مردم در مجلس عنوان کرد: ساخت پلی کلینیک تخصصی تامین اجتماعی نظرآباد هم مصوب شده است که در همین راستا نیز زمین تهیه و طراحی شده است که امیدوارم در آینده ای نزدیک کلنگ آن به زمین زده شود زیر از ضروریات مردم این شهر محسوب می شود./

پایان پیام

  • کد خبر : 376371
کلمات کلیدی
حمیدرضا اسکندری
خبرنگار

حمیدرضا اسکندری