خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/03/30 - 10:01
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
بیاتی:

چندین روستای تفرش و آشتیان فاقد خانه بهداشت هستند

نماینده مردم تفرش و آشتیان در مجلس گفت: در حوزه انتخابیه ام کمبود پزشک متخصص به شدت لمس می شود و همچنین امکانات پزشکی هم ناچیز است که وزارت بهداشت باید در این رابطه در سطح کشور اقدامات مثبتی را انجام دهد تا شاهد کاستی ها در این حوزه نباشیم.

ولی اله بیاتی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با انتقاد از عملکرد وزارت بهداشت به دلیل کم کاری موجود در حوزه انتخابیه خود گفت: مردم کشورمان در بحث خدمات حوزه درمان رنج می برند و با کمبودهایی نظیر دارو مواجهه هستند و وزارت بهداشت آن چابکی و پویایی را ندارد که معتقدم باید فعال شود.

وی افزود: در حوزه انتخابیه ام کمبود پزشک متخصص به شدت لمس می شود و همچنین امکانات پزشکی هم ناچیز است که وزارت بهداشت باید در این رابطه در سطح کشور اقدامات مثبتی را انجام دهد تا شاهد کاستی ها در این حوزه نباشیم.

این نماینده مردم در مجلس گفت: با پیگیری های انجام شده توانستیم دو دستگاه سی تی اسکن برای تفرش و آشتیان اخذ کنیم که این ها نیز با با همت خیرین بوده است.

نماینده مردم تفرش و آشتیان در مجلس بیان کرد: بیمارستان های حوزه انتخابیه با کمبود شدید نیروی انسانی مواجهه هستند که به همین دلیل وزارت بهداشت مجوزی را صادر کرد و تعدادی در سطح استان جذب شدند اما کافی نبوده اند.

بیاتی عنوان کرد: تحولی در ساخت و ساز خانه های بهداشت هم انجام نشده است و هر چه بوده است مربوط به دوره های گذشته بوده که در همین راستا وزارت بهداشت باید مساعدت لازم را داشته باشد علی رغم اینکه پیگیری هایی مکرری در رابطه با ساخت خانه بهداشت در چند روستا انجام دادیم اما نتوانستیم کار خاصی انجام دهیم؛ بنابراین معتقدم وزارت بهداشت باید جدی تر عمل کند./

پایان کند

  • کد خبر : 379766
کلمات کلیدی
حمیدرضا اسکندری
خبرنگار

حمیدرضا اسکندری

آخرین اخبار