خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/03/27 - 14:01
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
بشیری:

چرخ اجرای پروژه متروی پاکدشت در تنگناهای مالی گیر کرده است/اجرای این پروژه به 12 هزار میلیارد تومان اعتبارات نیاز دارد

نماینده مردم پاکدشت در مجلس دوازدهم، از تنگناهای مالی به عنوان مانعی در مسیر اجرای پروژه راه‌اندازی متروی پاکدشت یاد کرد و تکمیل آن را در گروی تامین حداقل 12 هزار میلیارد تومان اعتبارات دانست.

فرهاد بشیری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در تشریح جزییات روند اجرای پروژه راه‌اندازی متروی پاکدشت، گفت: ما جلسات بسیاری را برای بررسی روند اجرای این پروژه برگزار کردیم و برنامه‌ریزی‌های مختلفی را برای تحقق این مهم داشتیم اما متاسفانه تنگناهای مالی و نبود عزم جدی در دولت و بخش‌های مختلف روند اجرای این پروژه را با کندی مواجه کرد.

نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: امروز نیز نشستی در این رابطه با فرماندار داشتیم چراکه لازم است مدل‌هایی را برای اجرای این پروژه مشخص کنند و با همراهی استانداری تهران، شهرداری تهران و شهرداری‌های منطقه راهکارهای عملیاتی برای اجرای آن ارائه شود.

وی یادآور شد: بی‌تردید متروی پاکدشت پروژه‌ای بسیار ضروری است که به طور جدی پیگیر اجرای آن هستیم و قطعا بعد از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری باید با همکاری مسئولان مربوطه در جهت تحقق این مطالبه به حق مردم این منطقه گامی اساسی برداریم.

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم، در رابطه با میزان اعتبارات مورد نیاز برای اجرای این پروژه، تاکید کرد: اجرای این پروژه حداقل به 12 هزار میلیارد تومان اعتبارات نیاز دارد که امیدواریم با شکل‌گیری دولت جدید و گشایش اقتصادی که ایجاد شود، بتوانیم روند اجرای این قبیل پروژه‌های نیمه تمام را تسریع بخشیم./

پایان پیام

  • کد خبر : 379623
مرضیه جلیلی
خبرنگار

مرضیه جلیلی

آخرین اخبار