خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/04/18 - 13:13
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : استان ها
امامی راد:

پیگیر تامین تجهیزات بیمارستان گلبهار هستیم

نماینده مردم چناران، گلبهار و طرقبه شاندیز در مجلس، از پیشرفت ۸۵‌درصدی پروژه بیمارستان گلبهار خبر داد و گفت: پروژه بیمارستان گلبهار اکنون تقریبا ۸۵‌درصد پیشرفت داشته ولی متاسفانه هنوز تجهیزاتی برای آن اعطا نشده است که بنده حتما این موضوع را پیگیری خواهم کرد.

حسین امامی راد در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در مورد آخرین اقدامات مورد بررسی در حوزه انتخابیه گفت: قرار گرفتن سه حوزه انتخابیه اینجانب یعنی شهرستان‌های چناران، طرقبه شاندیز و گلبهار در خراسان از جهات مختلف فرصت و تهدید محسوب می‌شود. 

نماینده مردم چناران، طرقبه شاندیز و گلبهار در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عدم حمایت مالی دولت از شهرستان‌های حوزه انتخابیه افزود: دولت از پرداخت کمک‌های مادی به شهرستان‌هایی که در اطراف شهرهای بزرگ قرار دارند امتناع می‌کند، با این هدف که این شهرستان‌ها از خدماتی که به کلانشهرها ارائه می‌شود استفاده کرده؛ چنین تفکری کاملاً اشتباه و موجب کدورت خاطر ساکنان این شهرستان‌ها شده است وزارتخانه‌های مربوطه به ویژه وزارت کشور باید به این مسئله توجه ویژه داشته باشد.

نماینده مردم در مجلس دوازدهم با انتقاد از عدم وجود یک بیمارستان دولتی در حوزه انتخابیه، افزود: دولت باید سهم خود را در حوزه بهداشت و درمان به مردم  شهرستان‌های چناران، طرقبه شاندیز و گلبهار بپردازد، بسیاری از مردم برای درمان بیماران خود به مرکز استان خراسان رجوع می‌کنند.

وی با انتقاد از پروژه نیمه تمام بیمارستان دولتی که توسط آستان قدس رضوی آغاز و تحویل دولت داده شده و متاسفانه آجر روی آجر آن گذاشته نشده، تاکید کرد: امکانات و تجهیزات حداقلی برای بیمارستان یاد شده در نظر گرفته شد تا مردم برای درمان مسافت طولانی را تا مرکز استان را طی نکنند، در مجلس دوازدهم پیگیر تکمیل بیمارستان دولتی حوزه انتخابیه هستم.

امامی راد با تاکید بر اینکه محور مشهد به چناران و چناران به مشهد دومین محور پرتردد کشور است؛ اظهار داشت: به دلیل کمبود امکانات مسیر یاد شده  از پرترددترین مسیرهای استان خراسان محسوب می‌شود که باید زیرساخت‌های استاندارد آن رعایت شود.

نماینده مردم چناران، گلبهار و طرقبه شاندیز در مجلس، از پیشرفت ۸۵‌درصدی پروژه بیمارستان گلبهار و انتظار برای تامین تجهیزات توسط وزارت بهداشت خبر داد و اظهار داشت: پروژه بیمارستان گلبهار اکنون تقریبا ۸۵‌درصد پیشرفت داشته ولی متاسفانه هنوز تجهیزاتی برای آن اعطا نشده است که بنده حتما این موضوع را پیگیری خواهم کرد.

امامی راد با بیان اینکه حوزه‌های امتحانی متقاضیان کنکور در شهرستان‌های طرقبه شاندیز، چناران و گلبهار اندک است، یادآور شد: طی جلساتی که با رئیس سنجش کشور برگزار کرده مقرر شد، تعداد حوزه‌های برگزاری کنکور افزایش یابد که عاملی برای کاهش استرس متقاضیان بود./

پایان پیام

  • کد خبر : 380361
کلمات کلیدی
محبوبه اشرفی پیمان
خبرنگار

محبوبه اشرفی پیمان

آخرین اخبار