خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/04/14 - 12:36
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
متینیان خبر داد

پیگیری روند تسریع مصوبات سفر وزیر نفت در دیدار با مدیرعامل شرکت نفت

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس گفت: در روزهای اخیر  با خجسته‌مهر معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران دیدار  و گفت و گویی و  در این دیدار نیز  جمعی از مدیران ارشد شرکت نفت حضور داشتند که پیرامون مصوبات سفر وزیر نفت به حوزه انتخابیه بحث و بررسی شد.

 ابراهیم متینیان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،  در روزهای اخیر  با خجسته‌مهر معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران دیدار  و گفت و گویی و  در این دیدار نیز  جمعی از مدیران ارشد شرکت نفت حضور داشتند که پیرامون مصوبات سفر وزیر نفت به حوزه انتخابیه بحث و بررسی شد.



 متینیان در این دیدار  با اشاره به سفر وزیر نفت در ماه گذشته به حوزه انتخابیه گفت: پیگیری جهت تسریع در اجرایی شدن مصوبات سفر وزیر نفت و هیئت همراه به حوزه انتخابیه را لازم در این نشست خواستار شدم تا اقدامات لازم سریعا انجام گیرد.



نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس گفت:  تامین ۹ کیلومتر لوله مورد نیاز جهت حل مشکل آبرسانی به بخش مشراگه، تزریق اعتبار به پروژه های حوزه راهداری، پیگیری دستور وزیر نفت جهت همکاری شرکت ملی نفت در احداث بیمارستان پیوند اعضاء رامهرمز و تامین اعتبار جهت اجرایی نمودن مصوبات سفر وزیر نفت از محل مسئولیت های اجتماعی برای پروژه‌های حوزه راه و شهرسازی، آبفا، تجهیز از موارد مطروحه در این نشست بود.



این نماینده مردم در مجلس بیان کرد: معاون وزیر نفت نیز ضمن به حق دانستن مطالبات مطرحه شده، دستورات لازم را جهت تسریع در روند اجرائی شدن مصوبات سفر وزیر نفت را صادر نمود و امیدوارم این اتفاقات سریعا انجام شود تا شاهد یک تحول در منطقه باشیم./



پایان پیام

  • کد خبر : 364505
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار