خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/05/25 - 10:33
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : استان ها
ایری مطرح کرد

پیگیری جهت رفع مشکلات مراکز بهداشتی و درمانی غرب استان گلستان

نماینده مردم کردکوی، ترکمن، بندرگز، گمیشان در مجلس گفت: برای رفع مشکلات مراکز بهداشتی و درمانی غرب استان گلستان با رئیس دانشگاه علوم پزشکی نشستی داشتم تا در این رابطه اقدامات لازم را انجام دهد.

عبدالجلال ایری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: در روزهای اخیر دیدار و گفت و گویی با قائم مقام وزیر کشور داشتم که در این دیدار نیز اعضای شورای شهر کردکوی هم حضور داشتند و پیرامون حل مشکلات این حوزه انتخابیه تبادل نظر شد تا اقدامات لازم انجام گیرد.



وی افزود: در این نشست مقرر شد ست هیدرولیک و تجهیزات آتش نشانی، ماشین آلات مورد نیاز شهرداری و قیر رایگان به این شهر اختصاص پیدا کند.



نماینده مردم کردکوی، ترکمن، بندرگز، گمیشان در مجلس بیان کرد: همچنین در روزهای اخیر نیز دیدار و گفت و گویی با وزیر علوم داشتم که در این دیدار مسائل و مشکلات موجود در مراکز غرب استان مطرح شد تا اقدامات لازم در جهت حل آنها انجام شود.



این نماینده مردم در مجلس بیان کرد: برای رفع مشکلات مراکز بهداشتی و درمانی غرب استان گلستان نیز در روزهای اخیر نشستی با رئیس دانشگاه علوم پزشکی داشتم تا در این رابطه اقدامات لازم را انجام دهد./



پایان پیام

  • کد خبر : 366785
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار