خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/06/21 - 14:51
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
سرگزی مطرح کرد

پیگیری جهت رفع مشکلات بافت فرسوده زابل

نماینده مردم زابل، زهک، هیرمند و نیمروز و هامون در مجلس گفت: برای بهسازی بافت فرسوده زابل پیگیری هایی صورت گرفت که خوشبختانه با مساعدت های انجام شده اعتباری بالغ بر 360 میلیارد تومان برای بازسازی و بهسازی بافت فرسوده و حاشیه شهر زابل اختصاص یافت.

محمد سرگزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: با پیگیری های انجام شده واحدهای مسکونی نیمه کاره روستاهای سیستان که با وام بنیاد مسکن تکمیل نشده اند با حمایت های بنیاد مستضعفان تکمیل می شوند.



وی افزود: برای بهسازی بافت فرسوده زابل پیگیری هایی صورت گرفت که خوشبختانه با مساعدت های انجام شده اعتباری بالغ بر 360 میلیارد تومان برای بازسازی و بهسازی بافت فرسوده و حاشیه شهر زابل اختصاص یافت.



نماینده مردم زابل، زهک، هیرمند و نیمروز و هامون در مجلس عنوان کرد: اخیرا جلسه ای با معاون سازمان راهداری برگزار شد و در این جلسه پیرامون  اختصاص اعتبار به کمربندی غرب شهر زهک و همچنین مشکلات دیگر حوزه انتخابیه تبادل نظر شد و در همین نشست نیز مقرر شد اعتباری بالغ بر 10 میلیارد تومان برای تکمیل این کمربندی در نظر گرفته شود.



این نماینده مردم در مجلس بیان کرد: همچنین جلسه ای هم با مسئولان سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور برگزار شد که در این نشست پیرامون تخصیص ماشین آلات و کمک به شهرداری های حوزه سیستان تبادل نظر شد و مقرر شد اقدامات لازم در این رابطه انجام گیرد./



پایان پیام

  • کد خبر : 367972
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار