خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/10/02 - 07:49
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
حسین زهی خبر داد

پیگیری تکمیل استادیوم ورزشی شهرستان میرجاوه

نماینده مردم خاش، میرجاوه، بخش های نصرت آباد و کورین در مجلس از پیگیری تکمیل استادیوم ورزشی شهرستان میرجاوه در دیدار با وزیر ورزش و جوانان خبر داد.

اسماعیل حسین‌زهی نماینده مردم خاش، میرجاوه، بخش های نصرت آباد و کورین و عضو مجمع نمایندگان  استان سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به  دیدار با وزیر ورزش و جوانان گفت: در این دیدار در خصوص مسائل و مشکلات حوزه ورزش و جوانان حوزه انتخابیه بحث و تبادل نظر صورت گرفت و تصمیمات لازم جهت رفع مشکلات اتخاذ شد.



وی افزود: در این دیدار در خصوص تامین و تخصیص اعتبار جهت احداث پیست دومیدانی استادیوم شهدای گمنام خاش و تکمیل استادیوم ورزشی شهرستان میرجاوه، سالن های ورزشی روستاهای اسلام آباد گرنچین،سبزگز پشتکوه و شهر سرجنگل بخش کورین بحث و بررسی صورت گرفت.



این نماینده مجلس در دوره یازدهم ادامه داد: همچنین تامین تجهیزات گرمایشی و سرمایشی و ۳ دستگاه خودروی سواری، ۳دستگاه بالابر ۱۰ متری برای ادارات ورزش و جوانان حوزه انتخابیه، تامین و تخصیص اعتبار جهت نصب ۲۰ چمن مصنوعی و تجهیز ۱۰ خانه ورزش روستایی از جمله ممسائل مطرح شده در این دیدار بود.



حسین زهی اضافه کرد: از طرفی نیز مساعدت و حمایت مالی از هیئت های ورزشی استان و تخصیص اعتبار جهت تجهیز ورزشکاران رشته های مختلف ورزشی از مهم ترین مطالبات ورزشی حوزه انتخابیه در این نشست بودند، که طی دیدار با مقام عالی وزارت ورزش و جوانان مورد بحث و بررسی قرار گرفت./



پایان پیام

  • کد خبر : 373464
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار