خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/03/29 - 08:04
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
محبی نجم آبادی عنوان کرد؛

پیگیری تسریع در انجام عملیات اجرایی و اجرای تفاهم نامه فی مابین احداث محور دستوران- منیدر- فرومد

نماینده مردم سبزوار، جغتای، جوین، خوشاب، داورزن و ششتمد در مجلس از پیگیری تسریع در انجام عملیات اجرایی و اجرای تفاهم نامه فی مابین احداث محور دستوران- منیدر- فرومد خبر داد.

بهروز محبی نجم آبادی نماینده مردم سبزوار، جغتای، جوین، خوشاب، داورزن و ششتمد در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت؛ با اشاره به پیگیری توسعه صنایع و معادن حوزه انتخابیه گفت: در این خصوص دیداری ئیس سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) صورت گرفت و صورت جلسات وتفاهم نامه ها مورد پیگیری قرار گرفت.

وی اضافه کرد: در این دیدار با توجه به سلسله جلسات قبلی و پیگیری های به‌عمل آمده وتفاهم نامه همکاری مشترک احداث نواحی یا شهرک های صنعتی معدنی که درسال ۱۴۰۲ که به امضاء مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران ورئیس هیات‌عامل سازمان توسعه و نوسازی معاون و صنایع معدنی ایران و معاون امور معادن و فرآوری مواد وزارت صمت و نمایندگان مردم شریف دیار سربداران رسیده است و همچنین کارشناسان مربوطه از بخش روداب‌سبزوارجهت احداث شهرک فرآوری مواد معدنی بازدید نموده اند، درخواست تسریع در پیگیری و عملیاتی شدن تفاهم نامه فوق مطرح گردید.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم ادامه داد: همچنین در این دیدار با توجه به تفاهم نامه‌منعقده فی مابین ایمیدرو و سازمان راهداری و حل ونقل جاده ای درخصوص احداث محور دستوران- منیدر- فرومد نظر به عملیات اجرایی انجام‌شده و با توجه به گذشت زمان درخواست تسریع در انجام عملیات اجرایی و اجرای تفاهم نامه فی مابین مطرح شد.

محبی نجم آبادی افزود: همچنین در نهایت باتوجه به تفاهم احداث محور ذکر شده مقرر گردید به میزبانی سازمان‌ایمیدرو جلسه ای با حضور سازمان راهداری و حمل ونقل جاده کشور و نمایندگان شهرستان های غرب خراسان تشکیل گردد./

پایان پیام

  • کد خبر : 379642
کلمات کلیدی
علیرضا خادمی
خبرنگار

علیرضا خادمی

آخرین اخبار