خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/02/16 - 10:42
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
اسماعیلی مطرح کرد:

پیگیری برای رفع نیازهای حوزه بهداشت و درمان شهرستان میانه

نماینده میانه در مجلس، گفت: ما در جهت رفع مشکلات حوزه بهداشت و درمان این منطقه تلاش کردیم تا با تامین تجهیزات مورد نیاز مراکز درمانی از ارجاع بیماران به مراکز استان‌ها از جمله استان زنجان و تبریز جلوگیری کنیم.

مهدی اسماعیلی در گفت و گو  با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به پیگیری‌هایی که برای رفع نیازهای حوزه انتخابیه خود در حوزه بهداشت و درمان انجام داده است، گفت: با توجه به وسعت میانه که پهناورترین شهرستان استان آذربایجان شرقی محسوب می‌شود، نیازمند تامین تجهیزات بیشتر برای مراکز درمانی و خدماتی به ویژه در روستاهای پرتعداد این منطقه هستیم.

نماینده میانه در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: هم‌اکنون 400 روستا در این منطقه وجود دارد که لازم است تامین نیازهای آنها در حوزه بهداشت و درمان به طور ویژه مورد توجه قرار گیرد که قطعا در جهت تحقق این مهم به طور جدی پیگیری خواهیم کرد.  

عضو مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه در تلاش هستیم کمبودهای حوزه بهداشت و درمان در حوزه انتخابیه به حداقل میزان خود برسد. یادآور شد: ما در جهت رفع مشکلات حوزه بهداشت و درمان تلاش کردیم تا با تامین تجهیزات مورد نیاز مراکز درمانی این منطقه از ارجاع بیماران به مراکز استان‌ها از جمله استان زنجان و تبریز جلوگیری کنیم و بتوانیم در داخل شهرستان میانه در جهت تامین امکانات و تجهیزات پزشکی و پزشکان متخصص متناسب با نیاز این منطقه برنامه‌ریزی داشته باشیم./

پایان پیام

  • کد خبر : 378004
کلمات کلیدی
مرضیه جلیلی
خبرنگار

مرضیه جلیلی

آخرین اخبار