خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/03/20 - 15:10
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : استان ها
کرد مطرح کرد:

پیگیری برای احداث بیمارستان و افزایش تخت‌های بیمارستانی در خاش و تفتان

نماینده مردم خاش، تفتان، میرجاوه و بخش های نصرتآباد و کورین در مجلس، ضمن بیان مشکلاتی که در حوزه بهداشت و درمان این منطقه وجود دارد از پیگیری برای احداث بیمارستان و افزایش تخت‌های بیمارستانی در حوزه انتخابیه خود به ویژه تفتان خبر داد.

علی کرد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه خود در حوزه بهداشت و درمان، گفت: هم‌اکنون در این منطقه با مشکلات زیادی در زمینه تامین مرکز بهداشت، پزشک و تخت‌های بیمارستانی مواجه هستیم.

نماینده مردم خاش، تفتان، میرجاوه و بخش‌های نصرتآباد و کورین در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: تفتان از جمله شهرستان‌هایی است که فاقد بیمارستان بوده و تنها در قالب درمان بستر و مراکز سلامت به مردم این منطقه خدمات ارائه می‌شود بنابراین احداث بیمارستان در این شهرستان از جمله موضوعاتی است که به طور جدی پیگیری خواهیم کرد.

وی یادآور شد: افزایش تعداد بیمارستان در این منطقه و تخت‌های بیمارستانی متناسب با نیاز موجود در این منطقه نیز از جمله موضوعاتی است که در حوزه بهداشت و درمان به طور جدی پیگیری می‌کنیم.

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم، تاکید کرد: ایجاد بیمارستان در این منطقه به معنای مراکزی است که دارای اورژانس، بخش جراحی، کلینیک‌های تخصصی، تسهیلات و بخش زایمان و دندانپزشکی باشد./

پایان پیام

  • کد خبر : 379342
مرضیه جلیلی
خبرنگار

مرضیه جلیلی

آخرین اخبار