خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/05/08 - 14:51
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه
سرویس : استان ها
حسنعلی محمدی:

پیگیری‌ها برای ورود خط‌ راه‌آهن فسا به مدار ادامه دارد

نماینده مردم فسا در مجلس گفت:با پیگیری‌های مکرر و همچنین دعوت از مسوولان حوزه راه و شهرسازی درسطوح مختلف برای حضور دراین شهرستان و بازدید از پروژه‌های فسا،موفق به جذب اعتبار برای اغلب طرح‌های حوزه راه فسا شدیم.

به گزارش  خبرگزاری خانه ملت ؛جلسه‌ای با حضور حسنعلی محمدی، نماینده مردم شهرستان فسا در مجلس شورای اسلامی،اعضای شورا، دهیاران و مدیران بخش شیبکوه به منظور بررسی مشکلات این منطقه در دفتر امام جمعه این بخش برگزار شد.

نماینده مردم فسا در مجلس اظهار کرد:مجوز پنج زمین چمن برای آموزش و پرورش فسا دریافت کرده‌ام که دو مورد آن به منطقه شیبکوه اختصاص داده شده و هزینه آن نیز مجموعاً معادل 360 میلیون تومان به حساب مدارس واریز شده است. برای ساخت زمین چمن در میانشهر نیز مبلغ 460 میلیون تومان پرداخت شده است.مبلغ دو میلیارد تومان نیز برای مدارس کمتر برخوردار دریافت شد که به صورت سرانه به حساب تمام مدارس شهرستان واریز می‌شود. آموزش و پرورش یکی از دغدغه‌های اصلی است چون جایگاه ویژه‌ای دارد.

️وی با اشاره به حضور مدیرکل فرودگاه‌های استان فارس، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس، مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس به فسا اشاره کرد و گفت:در پی دعوت از مدیران استان، تقریباً هر هفته شاهد حضور تعدادی از مدیران‌کل‌ در فسا هستید که این حضور می‌تواند کمک قابل توجهی به بررسی و رفع مشکلات شهرستان داشته باشد.

نماینده مردم  شهرستان فسا در مجلس شورای اسلامی افزود:در حوزه بهسازی روستاها از بنیاد مسکن مطالبه جدی دارم، چون وضعیت روستاها رضایت‌بخش نیست؛ انتظار می‌رود قیر رایگان و سایر امکانات برای این امر اختصاص داده شود تا خروجی دو برابر حاصل شود.

پیگیری‌ها برای ورود خط‌ راه‌آهن فسا به مدار ادامه دارد
 

حسنعلی محمدی، نماینده مردم شهرستان فسا در مجلس شورای اسلامی در جلسه‌ای که با حضور اعضای شورا، دهیاران و مدیران بخش شیبکوه به منظور بررسی مشکلات این منطقه  در دفتر امام جمعه این بخش برگزار شد،بیان کرد:تاکنون تعرفه برق مناطق گرمسیری بر اساس داده‌های هواشناسی محاسبه و تعیین می‌شد ولی به تازگی دستورالعمل جدیدی در این زمینه صادر شده است که بر اساس آن تمام تعرفه‌های برق کنار می‌رود و یک فرمول‌بندی مخصوصی بر اساس دمای منطقه، مصرف و ... ارائه می‌شود و جایگزین تعرفه‌های کنونی می‌شود. امید است این مقیاس جدید برای مردم شهرستان فسا سودمند باشد.

وی در ادامه با اشاره به مشکلات شبکه آب روستایی شهرستان فسا به ویژه در بخش شیبکوه گفت:قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) در کنار سایر مجموعه‌ها برای ساماندهی به وضعیت شبکه آب روستایی فسا و شیبکوه وارد شده است و تا نتیجه حاصل نشود میدان را خالی نمی‌کند.

نماینده مردم  شهرستان فسا در مجلس شورای اسلامی، اضافه کرد:درخصوص راه فسا-زاهدشهر نیز طی جلسه‌ای که با وزیر اقتصاد داشتم نامه‌ای به وی دادم و موفق شدم ماده ۵۶ الحاق را برای تکمیل این طرح دریافت کنم که بر اساس آن وام از سوی بانک به اداره راه و شهرسازی اختصاص می‌یابد و تکمیل این مسیر با قوت ادامه پیدا می‌کند.

محمدی تصریح کرد: با پیگیری‌های مکرر، تعیین ضرب‌الاجل و همچنین دعوت از مسوولان حوزه راه و شهرسازی در سطوح مختلف برای حضور در این شهرستان و بازدید از پروژه‌های فسا، موفق شدیم برای اغلب طرح‌های حوزه راه فسا از جمله پل روستای «شهرستان»،روکش آسفالت محور فسا-جهرم و ... اعتبار جذب کنیم و همگی شروع به کار کرده‌اند.پیگیری‌ها برای وارد ساختن خط راه‌آهن فسا به مدار نیز ادامه دارد؛برای تحقق این مسئله نماینده سایر شهرهایی که از امتداد این پروژه سود می‌برند را نیز با خود همراه کرده‌ام تا مسوولان زودتر به قضیه رسیدگی کنند و نتیجه سریعتر حاصل شود./

پایان پیام.

  • کد خبر : 381185
سلماز ابراهیم زاده
خبرنگار

سلماز ابراهیم زاده

آخرین اخبار