خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/03/23 - 14:02
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
در دیدار رضایی کوچی و وزیر ارتباطات:

پوشش فیبر نوری در شهرستان جهرم تا پایان پاییز 1403

وضعیت ارتباطات مردم شهرستان جهرم و خفر در دیدار نماینده این منطقه با وزیر ارتباطات مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، محمدرضا رضایی کوچی نماینده مردم شهرستان جهرم و خفر در مجلس شورای اسلامی در دیدار با عیسی زارع پور وزیر ارتباطات فناوری اطلاعات وضعیت ارتباطات حوزه انتخابیه خود را مورد بررسی قرار داد.

در این دیدار نماینده مردم جهرم و خفر در مجلس خواستار تسریع در تکمیل پروژه فیبرنوری در حوزه انتخابیه خود شد که بر پایه داشبورد این پروژه گزارشی از روند اجرای پروژه ارائه شد.

بر اساس تازه ترین گزارش به روز شده از روند پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کارهای شهر جهرم برای کل شهر ۱۱۰ کیلومتر فیبرکشی در نظر گرفته شده که تاکنون مجری پروژه ۷۳ کیلومتر حفاری انجام داده و تا پاییز سال جاری کل این شهر تحت پوشش قرار می گیرد.

در ادامه گزارشی از روند توسعه ارتباطات روستایی در شهرستان جهرم ارایه شد که بر اساس آن از مجموع ۱۳۹ روستای بالای ۲۰ خانوار آن معادل ۹۶ درصد به شبکه ارتباطی پرسرعت متصل شده اند. روستاهای باقی مانده نیز برای اتصال در دستور کار قرار گرفته است که مطابق برنامه ریزی ها تا هفته دولت امسال این روستاها نیز متصل می شوند و البته ارتباطات ۱۶ روستای دیگر نیز بهبود کیفیت پیدا می کنند./

پایان پیام

  • کد خبر : 379496
کلمات کلیدی
مهدی سعدی آرانی
خبرنگار

مهدی سعدی آرانی

آخرین اخبار