خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/01/21 - 10:29
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
سنگدوینی:

پروژه راه‌آهن گرگان-مشهد بعد از 3 بار کلنگ‌زنی هنوز اجرا نشده است

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس، گفت: راه‌اندازی راه‌آهن گرگان-مشهد یکی از آرزوهای دیرینه مردم استان گلستان است که در 15 سال گذشته 3 بار کلنگ‌زنی شده اما هنوز عملیاتی نشده است.

رمضانعلی سنگدوینی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت ، با اشاره به برخی مطالبات مردم استان گلستان که در سال جدید به طور جدی پیگیری خواهد کرد، گفت: اجرای پروژه راه‌اندازی راه‌آهن گرگان-مشهد یکی از آرزوهای دیرینه مردم استان گلستان است که در 15 سال گذشته 3 بار کلنگ‌زنی شده است اما هنوز معطل باقی مانده و عملیاتی نشده است.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اشتغالزایی در روستاها از دیگر موارد مهمی است که به طور جدی پیگیری خواهیم کرد چراکه اگر این امر محقق نشود مردم روستاهای استان گلستان نمی‌توانند درآمدزایی کنند و از سوی دیگر به دلیل هزینه‌های بالای زندگی نیز نمی‌توانند به داخل شهرهای این استان مهاجرت کنند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، از فعالسازی تعاونی‌ها به عنوان بهترین راهکار برای ایجاد اشتغال در روستاهای این استان یاد کرد و افزود: راهکار اشتغالزایی در روستاها فعال کردن تعاونی‌ها است و این در حالی است که برغم اینکه آنها در گذشته بسیار فعال بودند اما الان بدجور زمین خورده‌اند و با رکود مواجه هستند.

عضو مجمع نمایندگان استان گلستان در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: اگر تعاونی‌ها فعال شوند هم کشاورزی در این منطقه رونق پیدا می‌کند و هم مردم سهام‌دار خواهند شد./

پایان پیام

  • کد خبر : 377023
کلمات کلیدی
مرضیه جلیلی
خبرنگار

مرضیه جلیلی