خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/01/21 - 12:53
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
جلالی:

پروژه انتقال آب از خلیج فارس به رفسنجان آماده بهره‌برداری است

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس، با بیان اینکه ما پرتنش‌ترین بحران آبی را در رفسنجان داشتیم گفت: پروژه انتقال آب از خلیج فارس به حوزه انتخابیه آماده افتتاح و بهره‌برداری است که در پی آن آب شرب مورد نیاز این منطقه تامین خواهد شد.

حسین جلالی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به برخی اقداماتی که در سال 1403 برای بهبود وضعیت حوزه انتخابیه خود انجام خواهد داد، گفت: هم‌اکنون پرونده‌ای از اقدامات انجام شده یا در حال انجام در حوزه انتخابیه همراه با سوابق، ردیف بودجه و مسیری که برای آنها طی شده است و مشکلاتی که وجود دارد و راهکارهایی برای برون‌رفت از آنها تهیه کرده که در اواخر اردیبهشت ماه در محل فرمانداری به نماینده جدید تحویل خواهم داد.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: در سال جدید بسیاری از طرح‌ها افتتاح خواهد شد که یکی از آنها که بسیار مهم بوده و باعث رفع نگرانی مردم این منطقه در حوزه تامین آب شرب خواهد شد، انتقال آب از خلیج فارس به این منطقه است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: متاسفانه ما پرتنش‌ترین بحران آبی را در رفسنجان داشتیم بنابراین در سفر رییس محترم جمهور به این منطقه دستور لازم برای انتقال آب از دریای خلیج فارس صادر شد.

عضو مجمع نمایندگان استان کرمان در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: هم‌اکنون لوله‌گذاری‌ها انجام شده و ما به خط انتقال آب از خلیج فارس وصل شدیم و این پروژه آماده افتتاح و بهره‌برداری است که در پی آن آب شرب مورد نیاز این منطقه تامین خواهد شد./

پایان پیام

  • کد خبر : 377035
کلمات کلیدی
مرضیه جلیلی
خبرنگار

مرضیه جلیلی