خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/12/21 - 12:50
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : استان ها
سنگدوینی:

وزارت میراث فرهنگی در استان گلستان عملکرد مطلوبی ندارد

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس گفت: وزارت میراث فراهنگی جز پروژه آرشورآده که در سفر نخست رئیس جمهور به تصویب رسیده بود هیچ کار دیگری در استان گلستان انجام نداده است علی رغم اینکه ظرفیت های فراوانی در حوزه گردشگری وجود دارد.

رمضانعلی سنگدوینی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با انتقاد از عملکرد وزارت میراث فرهنگی گفت: استان گلستان ظرفیت های گردشگری و توریستی فراوانی دارد که می توان با فعال کردن آنها زمینه اشتغالزایی را برای استان فراهم کرد.

وی افزود: وزارت میراث فراهنگی جز پروژه آرشورآده که در سفر نخست رئیس جمهور به تصویب رسیده بود هیچ کار دیگری در استان گلستان انجام نداده است علی رغم اینکه ظرفیت های فراوانی در حوزه گردشگری وجود دارد.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس بیان کرد: استان گلستان دارای جنگل، دریا و کویر و ... است همچنین اقوام مختلفی هم در استان در حال زندگی هستند که همه این ها ظرفیت به شمار می روند اما برای فعالسازی آنها هیچ برنامه ای وجود ندارد.

این نماینده مردم در مجلس بیان کرد: ما در استان گلستان عملا شاهد ضعف میراث فرهنگی هستیم که آقای وزیر باید برای حل این موضوع برنامه جدی و مدونی داشته باشند تا اینکه ظرفیت های بالقوه حوزه گردشگری استان به بالفعل تبدیل شوند./

پایان پیام

  • کد خبر : 376433
کلمات کلیدی
حمیدرضا اسکندری
خبرنگار

حمیدرضا اسکندری