خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/03/26 - 15:22
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
حدادی:

وزارت صمت واحدهای صنعتی تعطیل و نیمه تعطیل طالقان را فعال کند

نماینده مردم طالقان در مجلس گفت: وزارت صمت واحدهای صنعتی تعطیل و نیمه تعطیل طالقان را فعال کند.

علی حدادی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به کم کاری های وزارت صمت در بخش صنعت حوزه انتخابیه گفت: باید مشکلات صنعتگران حوزه انتخابیه برطرف شود و کارگاه های تولیدی طالقان به عنوان ناحیه صنعتی به رسمیت شناخته شوند تا آن توجه لازم به آنها صورت پذیرد.

وی افزود: اگر کارگاه تولیدی حوزه انتخابیه به عنوان نواحی صنعتی شناخته شوند در بحث صدور مجوزها، ارائه تسهیلات و ... آنها برطرف خواهد شد در همین راستا نیز جلساتی با وزیر صمت و مدیران استانی داشتیم تا این موضوع عملیاتی شود.

این نماینده مردم در مجلس بیان کرد: همچنین در شهرک های صنعتی هم نقاطی برای ساخت واحدهای تولیدی واگذار شده بود اما فعال نیستند که این ها باید تعیین تکلیف شود و زمین در اختیار افرادی قرار گیرد که می خواهند سرمایه گذاری کنند.

نماینده مردم طالقان در مجلس عنوان کرد: شهرک های صنعتی حوزه انتخابیه باید فعال شوند؛ بنابراین وزارت صمت باید در این رابطه چاره اندیشی کند همچنین شهرک صنعتی نظرآباد هم بایستی راه اندازی شود چرا که این موضوع به جهش در تولید کمک خواهد کرد.

حدادی گفت: عدم ارائه تسهیلات هم یکی از دیگر از مشکلات صنعتگران حوزه انتخابیه است که وزارت صمت باید در این رابطه نیز اقدامات لازم را انجام دهد./

پایان پیام

  • کد خبر : 379572
کلمات کلیدی
حمیدرضا اسکندری
خبرنگار

حمیدرضا اسکندری

آخرین اخبار