خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/03/27 - 13:38
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
سرگزی:

وزارت بهداشت برای حل مشکلات بهداشت و درمان زابل جدیت لازم را به خرج دهد

نماینده مردم زابل در مجلس گفت: وزارت بهداشت برای حل مشکلات بهداشت و درمان زابل جدیت لازم را به خرج دهد.

محمد سرگزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه گفت: پس از تلاش هایی که صورت گرفت  مقرر شد اعتبار لازم برای تکمیل پروژه های درمانی در نظر گرفته شود و این موضوع نیز با مسئولان وزارت بهداشت مطرح شد و قول مساعد دادند دستورات لازم را در این رابطه صادر کنند.

وی افزود: در بحث بهداشت و درمان در این چهار سال اخیر اتفاقات مطلوبی صورت گرفته است و توانستیم با پیگیری های مجدانه بخشی از کاستی های چند ساله گذشته را جبران کنیم که جا دارد از همین جا از وزیر بهداشت و معاونین وی نهایت تشکر و قدر دانی کنم.

نماینده مردم زابل  در مجلس عنوان کرد: برای حل موضوع آب و در حقیقت تامین آب شرب پایدار در این سال ها هم تلاش های صورت پذیرفت و افاقات مثبتی هم انجام گرفت اما تاکنون ناکافی بوده است که انتظار می رود وزارت نیرو توجه ویژه را در این باره داشته باشد.

این نماینده مردم در مجلس گفت: برای ساخت مدارس و نوسازی فضاهای آموزشی حوزه انتخابیه دیدار و گفت و گوهایی با رئیس سازمان نوسازی داشتم که اعتباراتی برای حل مشکل این فضاها اختصاص داده شد اما لازم است مناطق ما به دلیل اینکه با ضعف امکانات آموزشی روبه رو هستند بیش تر دیده شوند./

پایان پیام

  • کد خبر : 379622
کلمات کلیدی
حمیدرضا اسکندری
خبرنگار

حمیدرضا اسکندری

آخرین اخبار