خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/10/13 - 13:03
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
رضازاده مطرح کرد:

تامین اعتبار جهت تسریع در تکمیل پروژه های راهسازی سلماس

نماینده مردم سلماس در مجلس گفت: با تلاش های انجام شده اعتبار لازم جهت تسریع در تکمیل پروژه های راهسازی سلماس اختصاص یافت.

یعقوب رضا زاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه راهسازی شهرستان سلماس اشاره کرد و گفت: در حوزه راهسازی اقدامات خوبی در سطح شهرستان سلماس صورت گرفته است و پروژه های ملی و استانی در این زمینه داشتیم که تا حدودی به سرانجام رسیدند.



وی افزود: محور سلماس به ارومیه از نقاط حادثه خیز بود که روکش آسفالت آن انجام شد و برای جلوگیری از تصادفات نیز در این محور نیوجرسی نصب شد که این اقدام بسیار خوبی در جهت رفع حوادث جاده ای منطقه ای بوده است.



نماینده مردم سلماس در مجلس گفت: همچنین در محور سلماس به تسوز نیز با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد تومان برای برطرف کردن حوادث جاده ای اقداماتی صورت گرفته  است و همچنین برای آسفالت جاده های روستایی حوزه انتخابیه هم حدود 30 میلیارد تومان برای روکش آسفالت و حل مشکل راه های روستایی اختصاص یافت.



این نماینده مردم در مجلس گفت: در بحث راهسازی چه در حوزه روستایی و چه در حوزه شهری عقب ماندگی هایی وجود داشت که در این سه سال اخیر با پیگیری های مستمر بخش اعظمی از آنها برطرف شد و برای برطرف کردن تعداد دیگر جاده هایی که مشکل دارند تلاش هایی صورت گرفته است که امیدوارم در آینده ای نزدیک اعتباراتی برای حل آنها اختصاص داده شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 373998
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار