خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/06/26 - 09:47
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
حدادی:

نقش موثر صدا و سیما با نگاه کارشناسی می تواند در حل مسائل راهگشا در استان البرز باشد

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس گفت: نقش موثرصدا و سیما با تولید برنامه های تخصصی وبر مبنای نیازها و پتانسیل های موجود در استان البرز با نگاه کارشناسی می تواند در حل مسائل راهگشا باشد.

علی حدادی نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،  با اشاره به دیدار با مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان البرز گفت: در این دیدار مسائل و دغدغه های استان در حوزه اطلاع رسانی مطرح شد و تصمیمات لازم جهت رفع مشکلات و دغدغه ها اتخاذ شد.



وی افزود: همچنین تلاش برای انعکاس هر چه مطلوب تر برنامه های امید بخش در جامعه از جمله مسائل طرح شده در این دیدار بشمار می رفت .



این نماینده مجلس در دوره یازدهم ادامه داد: نقش موثرصدا و سیما با تولید برنامه های تخصصی وبر مبنای نیازها و پتانسیل های موجود در استان با نگاه کارشناسی می تواند در حل مسائل راهگشا باشد.



حدادی گفت: استفاده از ظرفیت های استان ، معرفی پتانسیل ها در حوزه های مختلف ، توجه به تمام ظرفیت های استان و برقراری عدالت رسانه ای در تولید برنامه ها بسیار حائز اهمیت است.



وی خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت و اثر گذاری رسانه ها علی الخصوص رسانه ملی واستانی دراطلاع رسانی صحیح و هدایت افکار عمومی انتظارات از تولید برنامه ها روز به روز بیشتر خواهد شد ./



پایان پیام

  • کد خبر : 368143
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار