خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/04/19 - 13:33
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : استان ها
عسکری خبرداد:

نصب ژنراتور 7 مگاواتی برای رفع افت ولتاژ برق در بخش فورگ

نماینده مردم داراب وزرین دشت در مجلس شورای اسلامی، گفت: در دیدار با وزیر نیرو با توجه به وضعیت افت ولتاژ برق در بخش فورگ شهرستان داراب در فصل گرم سال، مقرر گردید تا قبل از احداث و بهره برداری از پست ۶۶/۲۰ کیلو ولت، با نصب و راه اندازی ژنراتور ۷ مگاواتی این مشکل به زودی مرتفع گردد.

محمدجواد عسکری رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص پیگیری‌های صورت گرفته شده در دیدار با وزیر نیرو، گفت: با توجه به وضعیت افت ولتاژ برق در بخش فورگ شهرستان داراب در فصل گرم سال، مقرر گردید تا قبل از احداث و بهره برداری از پست ۶۶/۲۰ کیلو ولت، با نصب و راه اندازی ژنراتور ۷ مگاواتی این مشکل به زودی مرتفع گردد.

نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه جهت رفع موضعی افت ولتاژ برق در مناطق مختلف دو شهرستان مقرر گردید بصورت فوری  تعداد ۷۰ ترانسفورماتور به دو شهرستان اختصاص یابد، ادامه داد: در دیدار با مدیرعامل توانیر کشور نیز مقرر گردید تعداد ۴۰ دستگاه ترانسفورماتور به دو شهرستان داراب و زرین دشت اختصاص یابد.

وی عنوان کرد: با پیگیری های انجام شده تاکنون ۳۰ دستگاه ترانسفورماتور در مناطق مختلف شهرستان داراب و ۱۳ ترانسفورماتور در مناطق مختلف شهرستان زرین‌دشت نصب و راه اندازی شده است./

پایان پیام

  • کد خبر : 380405
کلمات کلیدی
محسن خزایی
خبرنگار

محسن خزایی

آخرین اخبار