خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/01/25 - 13:20
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : استان ها
حسینی مطرح کرد:

نشست با مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در خصوص رفع مشکلات ورزشی اهواز

نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: در نشستی که با مدیر کل ورزش و جوانان استان به همراه معاونین این اداره کل داشتیم پیگیری‌های لازم در خصوص زیرساخت های ورزشی چهار شهرستان حوزه انتخابیه انجام شده است و گزارشاتی نیز در این باره ارئه گردید.

سید کریم حسینی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در  خصوص دیدار خود با مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: در نشستی که با مدیر کل ورزش و جوانان استان به همراه معاونین این اداره کل داشتیم پیگیری‌های لازم در خصوص زیرساخت های ورزشی چهار شهرستان حوزه انتخابیه انجام شده است و گزارشاتی نیز در این باره ارئه گردید.

وی افزود: از سال گذشته در خصوص تخصیص اعتباراتی از سوی سازمان برنامه و بودجه و وزارت ورزش و جوانان پیگیری هایی را انجام دادیم که می توان به پروژه هایی از جمله زمین ورزشی حصیر آباد در شرق اهواز که محوطه سازی و روشنایی در حال اتمام است، مجموعه ورزشی ۱۶ هکتاری اهواز که چمن و حصار تکمیل گردیده و پیست آن آماده بهره برداری می باشد و در کنار آن جاده سلامت با توجه به استقبال بالای اهالی در حال اتمام است و همچنین در کوی فرهنگیان و حصیر‌آباد نیز دو زمین چمن مصنوعی در حال احداث بوده است اشاره کرد.

نماینده مردم اهواز بیان کرد : در خصوص مناطق روستایی نیز در الهایی ، غیرانیه و الباجی زمین چمن مصنوعی در نظر گرفته شده است همچنین در مورد غرب اهواز مجموعه ورزشی تختی که یک مجموعه قدیمی بوده و نیازمند ساماندهی که باید شرایط را برای حضور خانواده ها در این محیط ورزشی فراهم گردانیم و همچنین زمین چمن این ورزشگاه که باید در اختیار تیم استقلال ملاثانی قرار بگیرد .

حسینی عنوان کرد: یکی از موارد مهم این نشست نیز حضور مدیرعامل باشگاه استقلال ملاثانی بود که در خصوص حمایت از این باشگاه ورزشی ، در اختیار قراردادن ورزشگاه تختی و آماده سازی زمین و محل برگزاری مسابقات این تیم تاکیدات فراوان صورت گرفت .

وی افزود : در خصوص منطقه لشکر آباد نیز که چندی پیش نشستی در این خصوص برگزار گردید در مورد بهسازی و نگهداری زمین موجود و نور پردازی آن نیز صحبت گردید و به محض اینکه مستندات این زمین آماده شود اجرای آن در دستور کار قرار گرفت. در منطقه عین دو نیز مجموعه ورزشی در حال ساخت است که کارها به کندی پیش می رود که در این خصوص تاکید شد تا در اجرای این پروژه نیز سرعت عمل بخشید شود./

پایان پیام

  • کد خبر : 377102
کلمات کلیدی
حمیدرضا اسکندری
خبرنگار

حمیدرضا اسکندری