خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/01/25 - 10:21
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
فلاحی:

نبود سرمایه‌گذاری و ارائه آمار نادرست؛ معضل بیکاری در استان همدان را تشدید کرده است

عضو مجمع نمایندگان استان همدان در مجلس، از نبود سرمایه‌گذاری و ارائه آمار نادرست به عنوان عواملی یاد کرد که باعث شده تا این منطقه بیش از سایر نقاط کشور با معضل بیکاری و مهاجرت جوانان مواجه شود.

احمدحسین فلاحی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، از نبود سرمایه‌گذاری برای اشتغالزایی به‌عنوان یکی از مشکلات جدی حوزه انتخابیه خود یاد کرد و افزود: متاسفانه همدان و فامنین در زمره نقاطی از کشور محسوب می‌شوند که از نظر تامین اشتغال بیش از سایر نقاط کشور با مشکل مواجه هستند چراکه هم در سال‌های گذشته آمارهای نادرستی در این خصوص ارائه شده و هم در این منطقه سرمایه‌گذاری برای اشتغالزایی صورت نگرفته است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: تنها امتیاز این منطقه در حوزه اشتغال مربوط به بخش کشاورزی بوده که به دلیل کمبود آب آسیب دیده است ضمن‌اینکه از لحاظ صنعتی هم پیشرفتی نداشته است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، در تشریح آثار ناشی از نبود شغل در استان همدان، یادآورشد: وجود این مشکلات باعث افزایش مهاجرت جوانان از روستاها به شهر و از همدان به سایر نقاط کشور شده است.

عضو مجمع نمایندگان استان همدان در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: هم‌اکنون در استان همدان برخلاف کل کشور که تراکم جمعیت در روستاها 30 درصد و در شهرها 70درصد بوده در همدان در روستاها 15 درصد و در شهرها 85درصد است./

پایان پیام

  • کد خبر : 377081
کلمات کلیدی
مرضیه جلیلی
خبرنگار

مرضیه جلیلی