خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/01/27 - 14:48
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
مبلغی خبر داد

موافقت وزیر امورخارجه با راه اندازی نمایندگی این وزارتخانه در استان لرستان

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس گفت: وزیر امورخارجه موافقت لازم را برای راه اندازی نمایندگی این وزارتخانه در لرستان اعلام و دستورات صریحی را در این خصوص صادر کردند.

محمدرضا مبلغی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به دیدار خود با وزیر امور خارجه پیرامون راه اندازی دفتر نمایندگی وزارت امورخارجه در استان لرستان اشاره کرد و گفت: اخیرا نشستی با وزیر امور خارجه کشورمان برگزار شد که در این جلسه پیرامون راه اندازی نمایندگی وزارت خارجه در استان لرستان بحث و بررسی شد و این موضوع نیز با توجه به ظرفیت این استان در جذب سرمایه گذاران و گردشگران خارجی بوده است.



وی افزود: دفاتر نمایندگی وزارت امورخارجه در توسعه تعاملات اقتصادی، جذب سرمایه گذاران خارجی و دیپلماسی گردشگری نقش بسزایی دارند  لذا راه اندازی نمایندگی وزارت امورخارجه در استان لرستان ضرورت دارد.



نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس بیان کرد: نمایندگی وزارت خارجه در استان می تواند با تمامی سفارتخارنه های ایران در سراسر دنیا  ارتباط برقرار نموده و علاوه بر انجام کارهای کنسولی و تسهیل در رفت و آمد افراد، جذب گردشگر و سرمایه گذار خارجی به استان و همچنین زمینه و رابط خوبی برای معرفی و صادرات محصولات لرستان به کشورهای مختلف باشد و این کار در راستای ایجاد اشتغال در استان و حوزه انتخابیه است.



این نماینده مردم در مجلس گفت: وزیر امورخارجه موافقت لازم را برای راه اندازی نمایندگی این وزارتخانه در لرستان اعلام و دستورات صریحی را در این خصوص صادر کردند./



پایان پیام

  • کد خبر : 360172
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار