خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/12/21 - 15:59
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
بسطامی مطرح کرد

موافقت وزارت بهداشت با تامین اعتبار شبانه روزی شدن مرکز خدمات جامع سلامت شهری روستایی صیدنظری شهرستان چرداول

رییس مجمع نمایندگان استان ایلام در مجلس از موافقت وزارت بهداشت با تامین اعتبار شبانه روزی شدن مرکز خدمات جامع سلامت شهری روستایی صیدنظری شهرستان چرداول خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، علی اکبر بسطامی، نماینده مردم ایلام، ایوان، چرداول، مهران و ملکشاهی و سیروان و رییس مجمع نمایندگان استان ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: 40 میلیارد ریال از این اعتبار برای بیمارستان ملکشاهی و 60 میلیارد ریال نیز برای بیمارستان رازی از محل اعتبارات قانون بودجه 1401 در اسفندماه سال جاری تخصص یافته است.



وی افزود: این در حالی است که، مهرداد اسماعیلی مدیرکل امور مجلس وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز در نامه ای از موافقت وزارت بهداشت با تامین اعتبار شبانه روزی شدن مرکز خدمات جامع سلامت شهری روستایی صیدنظری شهرستان چرداول به منظور توسعه ارائه خدمات در این مرکز، استخدام ۲۴ نفر نیرو خبر داده است.



این نماینده مجلس در دوره یازدهم گفت: بر اساس این نامه افراد استخدامی شامل: پزشک، دندانپزشک، مراقبت سلامت دهان، پرستار، کارشناسان سلامت ناظر(بهداشت عمومی با گرایش بیماری ها)، علوم پزشکی(کارشناس یا کاردان)، رادیولوژی، فناوری اطلاعات سلامت (پذیرش)، تغذیه، سلامت روان، سرایدار و نگهبان هستند.



بسطامی خاطرنشان کرد: تامین آمبولانس، تامین اعتبار هزینه‌های توسعه زیرساخت فیزیکی و تجهیز، به مبلغ حداقل دو تا ۲۵میلیارد ریال و هزینه‌های نگهداری سالانه حداقل به مبلغ ۲۰ میلیارد ریال از محل منابع پایدار نیز تامین می شوند./



پایان پیام

  • کد خبر : 358782
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار