خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/01/21 - 13:52
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
حسین زهی خبر داد:

موافقت وزارت بهداشت با احداث بیمارستان 320 تختخوابی خاش

نماینده مردم خاش، میر جاوه ، بخشهای نصرت آباد و کورین در مجلس گفت: با پیگیری های انجام شده، وزارت بهداشت با احداث بیمارستان 320 تختخوابی شهرستان خاش موافقت کرد و ماده 23 برای احداث این بیمارستان جهت اخذ اعتبار ردیف ملی به سازمان برنامه و بودجه ارسال شد.

اسماعیل حسین زهی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: با پیگیری های انجام شده، وزارت بهداشت با احداث بیمارستان 320 تختخوابی شهرستان خاش موافقت کرد و ماده 23 برای احداث این بیمارستان جهت اخذ اعتبار ردیف ملی به سازمان برنامه و بودجه ارسال شد.



وی افزود: با توجه به موقعیت جغرافیایی شهرستان خاش در مرکز استان و حجم بالای بالای مراجعه کنندگان به مراکز بهداشتی شهرستان لازم بود برای توسعه زیرساخت های بهداشت و درمان خاش اقدامات اساسی صورت گیرد که احداث بیمارستان 320 تختخوابی می تواند بسیار مطلوب باشد.



این نماینده مردم در مجلس بیان کرد: همچنین با پیگیری های انجام شده و مساعدت های سازمان دهیاری و شهرداری های کشور حدود 13 میلیارد ریال با استفاده از ماده 58 بین 27 دهیاری شهرستان های حوزه انتخابیه توزیع شد.



نماینده مردم خاش، میر جاوه ، بخشهای نصرت آباد و کورین در مجلس  عنوان کرد: اخیرا نیز دیدار و گفت و گویی با وزرای علوم و درمان داشتم که در این دیدارها پیگیری لازم جهت رفع مشکلات بهداشت و درمان حوزه انتخابیه و آموزش عالی شهرستان صورت پذیرفت تا اقدامات لازم انجام گیرد./



پایان پیام

  • کد خبر : 359826
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار