خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/01/27 - 14:39
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
فاضلی خبر داد:

موافقت اصولی وزارت بهداشت برای احداث دانشکده علوم پزشکی سراوان

نماینده مردم سراوان در مجلس گفت: تلاش هایی هم برای احداث دانشگاه علوم پزشکی سراوان انجام شده است و وزارت بهداشت هم موافقت اولیه را صادر نموده است امیدوارم که این موضوع در اسرع وقت انجام شود.

ملک فاضلی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: با پیگیری های انجام شده در این 4 سال اخیر شاخصه های بهداشت و درمان حوزه انتخابیه روبه رشد بوده است و خوشبختانه اقدامات مطلوبی در این زمینه انجام شده است.

وی افزود: به عنوان مثال می توان به اخذ تجهیزات پزشکی برای بیمارستان های حوزه انتخابیه مثل ام آر آی اشاره کرد که در حال حاضر در بیمارستان حوزه انتخابیه نصب شده است و به بیماران ارائه خدمات می دهند که این موضوع باعث شده است تا ترددها به مرکز استان برای این موضوع کاسته شود.

نماینده مردم سراوان در مجلس گفت: خوشبختانه با حمایت های وزارت بهداشت توانستیم دو بیمارستان ایرانمهر و رازی را به بهره برداری برسانیم و تجهزات لازم را هم در این مراکز درمانی مستقر کردیم و اکنون در حال ارائه خدمات به شهروندان هستند.

این نماینده مردم در مجلس بیان کرد: در بحث رفع کمبود پزشکان متخصص نیز چندین پزشک متخصص در رشته های مختلف وارد حوزه انتخابیه شدند و در حال طبابت هستند که نسبت به سال های گذشته چند برابر شده اند.

فاضلی عنوان کرد: تلاش هایی هم برای احداث دانشگاه علوم پزشکی سراوان انجام شده است و وزارت بهداشت هم موافقت اولیه را صادر نموده است امیدوارم که این موضوع در اسرع وقت انجام شود./

پایان پیام

  • کد خبر : 377211
کلمات کلیدی
حمیدرضا اسکندری
خبرنگار

حمیدرضا اسکندری

آخرین اخبار