خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/06/27 - 13:34
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : استان ها
ستوده:

مهاباد از نظر امکانات و فضای ورزشی رتبه آخر استان آذربایجان غربی را دارد

نماینده مردم مهاباد در مجلس، با بیان اینکه ما از حیث تامین امکانات و سرانه ورزشی رتبه آخر در سطح استان آذربایجان غربی را داریم که نشان می‌دهد به حوزه ورزش این منطقه توجه نشده است از قول وزیر ورزش و جوانان برای رفع نیاز حوزه ورزش مهاباد خبر داد.

سلام ستوده در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به بخشی از مشکلات حوزه بهداشت و درمان حوزه انتخابیه خود، گفت: ما در این حوزه به تامین تجهیزات پزشکی برای بیمارستان مهاباد نیاز داشتیم که به دنبال پیگیری‌هایی که انجام دادیم بخشی از آنها تامین شد و بخشی نیز در راه است و به زودی تامین خواهد شد.

نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: البته همچنان با کمبود تخت و تجهیزات بیمارستانی مواجه هستیم که مسئولان مربوطه قول دادند که نیاز این بخش را تامین کنند.

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم، در بیان نیازهای حوزه ورزش این منطقه، یادآور شد: متاسفانه ما از حیث تامین امکانات و سرانه ورزشی رتبه آخر در سطح استان آذربایجان غربی را داریم که نشان می‌دهد به حوزه ورزش این منطقه توجه نشده است.

عضو مجمع نمایندگان استان آذربایجان غربی در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: ما در این زمینه نشستی با وزیر ورزش و جوانان داشتیم و وی قول داد که مشکلات حوزه ورزش این منطقه را حل کند./

پایان پیام

  • کد خبر : 383565
مرضیه جلیلی
خبرنگار

مرضیه جلیلی

آخرین اخبار