خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/10/10 - 09:32
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
نظری:

ملت ایران در یوم الله ۹ دی نشان دادند با ولایت پیوندی عمیق و ناگسستنی دارند

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی در پیامی به مناسب فرا رسیدن یوم الله ۹ دی، این حماسه ماندگار را برگی زرین در تاریخ مجاهدت های ملت بزرگ ایران دانست.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، علیرضا نظری  نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی پیامی را به مناسب فرا رسیدن یوم الله ۹ دی،حماسه ماندگار منتشر کرد.



در پیام علیرضا نظری آمده است: 



حماسه نهم دی برگی زرین در تاریخ مجاهدت های ملت بزرگ ایران و روز میثاق مجدد با آرمان‌های امام راحل (ره) و شهیدان گرانقدر انقلاب اسلامی است. در این روز بزرگ ملت ایران نشان دادند در مسیر نقشه دشمن بازی نخواهند کرد و با ولایت پیوندی عمیق و ناگسستنی دارند و بصیرت بی‌نظیر آنها نقطه ثقل انقلاب اسلامی است.



ملت بصیر و هوشیار ایران،با تکیه بر انسجام ملی و تبعیت از رکن رکین انقلاب اسلامی یعنی "ولایت فقیه" و بصیرت و هوشیاری در مقابل ترفندهای خبیثانه دشمن ایستاده است و آنچه امروز کشور ما را به عنوان یک قدرت در منطقه مطرح کرده است، تکیه بر توان داخلی، مقاومت و پیروی از ولایت است .



نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اهمیت اتحاد و خودباوری اظهار امیدواری کرد، با تقویت نیروی ایمان و تکیه بر انسجام و اتحاد ملی بتوان بر مشکلات پیش روی کشور فائق آمد و شاهد شکوفایی و عبور از بحران های اقتصادی باشیم./



پایان پیام



 

  • کد خبر : 373706
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار