خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/07/22 - 14:20
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : استان ها
ورناصری:

مشکل واگذاری زمین پروژه شهر شیمیایی شهرستان هفتکل برطرف شد

عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان از از واگذاری زمین پروژه شهر شیمیایی هفتکل خبر داد و گفت: با پیگیری‌های  صورت گرفته و حضور جمعی از مسئولان شهرستان هفتکل، مشکل واگذاری زمین پروژه شهر شیمیایی در این شهرستان برطرف و زمین درخواستی  تحویل شرکت قدر شد.

علیرضا ورناصری قندعلی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت از واگذاری زمین پروژه شهر شیمیایی هفتکل خبر داد و گفت: با پیگیری‌های  صورت گرفته و حضور جمعی از مسئولان شهرستان هفتکل، مشکل واگذاری زمین پروژه شهر شیمیایی در این شهرستان برطرف و زمین درخواستی  تحویل شرکت قدر شد.



 نماینده مردم شهرستان‍‌های مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی افزود: حل مشکل اشتغال جوانان حوزه انتخابیه از دیگر موضوعات قابل پیگیری بود که با تلاش‌های صورت گرفته مجوز خوراک احداث پروژه های نفتی در شهرستان هفتکل و دیگر شهرهای حوزه انتخابیه اخذ شد.



ورناصری در ادامه خاطر نشان کرد: سرمایه گذار پروژه شرکت گروه پترو پالایشگاهی قدر خوشبختانه توانست تمامی استعلام‌های لازم را اخذ کرده و زمین پروژه نیز امروز تحویل این شرکت شد و مدیر عامل شرکت گروه پترو پالایشگاهی قدر نیز از شروع تجهیز کارگاه ظرف یک ماه آینده خبرداد./



پایان پیام



 

  • کد خبر : 369763
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار