خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/04/14 - 12:50
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
سعیدی مطرح کرد:

مسئولان برای حل مشکلات بهداشتی و درمانی مردم جنوب بلوچستان به ویژه ساحل نشینان فکری اساسی کنند

نماینده مردم چابهار، نیکشهر، کنارک، قصرقند، زرآباد و دشتیاری در مجلس شورای اسلامی با اشاره به افتتاح بیمارستان نیروی دریایی کنارک گفت: مسئولان برای حل مشکلات بهداشتی و درمانی مردم جنوب بلوچستان به ویژه ساحل نشینان فکری اساسی کنند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، معین الدین سعیدی نماینده مردم چابهار، نیکشهر، کنارک، قصرقند، زرآباد و دشتیاری در مجلس شورای اسلامی با اشاره به افتتاح بیمارستان نیروی دریایی کنارک با قدردانی از تلاش های وزارت بهداشت برای افتتاح این بیمارستان گفت: سرانه تخت بیمارستانی به ازای هر یک‌هزار نفر در جنوب استان ۶ دهم بوده که در مقایسه با سرانه کشوری ۱.۸ خیلی پایین است.



وی بر ساخت بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی و تخصیص حداقل ۳۰۰ میلیارد تومان در فاز نخست آغاز بکار، تاکید کرد و افزود: مسئولان برای حل مشکلات بهداشتی و درمانی مردم جنوب بلوچستان به ویژه ساحل نشینان فکری اساسی کنند.



این نماینده مجلس در دوره یازدهم بیان کرد: در شهرستان‌های زرآباد، دشتیاری، قصرقند حتی یک تخت بیمارستانی وجود ندارد، درخواست ویژه داریم هر چه سریعتر برای ساخت بیمارستان ۶۴ تختخوابی زرآباد، ۹۶ تختخوابی قصرقند و ۲۲۰ تختخوابی دشتیاری اعتبارات لازم تخصیص پیدا کند و در همین دولت آغاز و تکمیل شوند.



نماینده مردم چابهار، نیکشهر، کنارک، قصرقند، زرآباد و دشتیاری در مجلس گفت: بیمارستان امام علی (ع) چابهار در حد یک بیمارستان نیست که از ۲۵ تخت به بیش از ۲۰۰ تخت ارتقا پیدا کرده و نمی تواند حجم بالای ۷۰۰ هزار نفر از جاسک تا راسک را خدمات بهداشتی و درمانی ارائه کند.



وی با اشاره به اینکه در تکمیل چند پروژه داخل بیمارستان چندین سال اعتباری وجود ندارد درخواست می شود برای تکمیل طرح های نیمه تمام چاره اندیشی شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 364507
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار