خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/08/27 - 09:16
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
سنگدوینی:

مردم گرگان در تابستان و زمستان با مشکل قطع آب مواجهند

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس، با اشاره به مشکل قطع آب شهر گرگان که مردم این منطقه هم در تابستان و هم زمستان با آن مواجه هستند از برگزاری نشست با وزیر نیرو برای رفع این معضل خبر داد.

رمضانعلی سنگدوینی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت ، با اشاره به مشکلات روستاهای حوزه انتخابیه خود، گفت: یکی ازمشکلات روستاهای این منطقه مربوط به بازنگری طرح‌ هادی و آسفالت راه‌ها است، همچنین در حوزه تامین برق نیز با مشکل ضعف ولتاژ مواجه هستیم، هرچند سال گذشته 70 ترانس برق را در بخش‌هایی از شهرها و روستاهای حوزه انتخابیه نصب کردیم که باید در این خصوص از وزیر نیرو قدردانی کنیم.



نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اجرای طرح تبدیل سیم به کابل برای جلوگیری از سرقت سیم مسی در استان گلستان از دیگر اقداماتی بود که انجام شد و با این روش کابل را جایگزین سیم مسی کردند.



وی تصریح کرد: یکی دیگر از مشکلات این منطقه به وضعیت آب برمی‌گردد چراکه 95 درصد آب شرب شهرها و روستاهای این استان از منابع آب زیرزمینی(چاه‌ها) تامین می‌شود کما اینکه امسال مشکلات زیادی در تامین آب داشتیم و پیشبینی می‌شود برای سال آینده هم با این مشکل مواجه شویم بنابراین به دنبال این هستیم از دریای خزر و سدنرماب در شرق استان گلستان برای تامین آب شرب استفاده کنیم اما این موضوع تا 3 سال آینده به نتیجه نمی‌رسد.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: ما امسال نشست مفصلی با وزیر نیرو در رابطه با راه‌های تامین آب شرب در استان داشتیم که درپی آن بخشی از این مشکل رفع شد اما در شهر گرگان بعضا در تابستان و حتی زمستان با قطع آب مواجه هستند.



عضو مجمع نمایندگان استان گلستان در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: رفع مشکلات حوزه پتروشیمی نیز از دیگر اقداماتی بود که پیگیری و انجام شد./



پایان پیام

  • کد خبر : 371586
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار