خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/03/26 - 15:46
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
سعیدی:

مردم جیرفت منتظر تحقق وعده رییس‌جمهور شهید برای تشکیل استان کرمان جنوبی هستند/ضرورت ارائه لایحه‌ای از سوی دولت برای تحقق این وعده مهم

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس دوازدهم، از تشکیل استان کرمان جنوبی به عنوان یک مطالبه قدیمی در حوزه انتخابیه خود یاد کرد و از دولت سیزدهم خواست تا درمدت زمان باقی‌مانده از فعالیت خود به وعده رییس‌جمهور شهید مبنی بر تحقق این مهم، جامه عمل بپوشاند.

بهنام سعیدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به تشکیل استان کرمان جنوبی به عنوان یک مطالبه قدیمی و به حق مردم حوزه انتخابیه خود، گفت: مردم این منطقه سالهاست که آرزوی تشکیل استان کرمان جنوبی را دارند ضمن اینکه وقتی وضعیت این منطقه را به لحاظ مساحت، جمعیت و زیرساخت‌ها با سایر استان‌ها مقایسه می‌کنیم به این نتیجه می‌رسیم که تشکیل استان کرمان جنوبی مطالبه به حقی است ضمن اینکه 21 اداره کل در این منطقه فعالیت دارند.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: وقتی رییس جمهور شهید به این منطقه سفر کردند جمع ده‌ها هزار نفری مردم که به استقبال ایشان رفته بودند درخواست تشکیل استان کرمان جنوبی را داشتند و شهید رییسی نیز این قول را دادند که این مهم محقق شود.

وی تصریح کرد: هم‌اکنون انتظار می‌رود که تشکیل استان کرمان جنوبی به عنوان وعده رییس‌جمهور شهید و مهمترین درخواست مردم این منطقه در مدت زمان باقی‌مانده از این دولت دنبال و در قالب لایحه‌ای به مجلس تقدیم شود.

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم، تاکید کرد: بی‌تردید وقتی استان کرمان جنوبی تشکیل شود بسیاری از مشکلات کنونی این منطقه که در حوزه‌های مختلف اعم از راه، بهداشت و درمان، کشاورزی و ....وجود دارد، حل خواهد شد./

پایان پیام

  • کد خبر : 379575
مرضیه جلیلی
خبرنگار

مرضیه جلیلی

آخرین اخبار