خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/04/17 - 11:15
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
آزادیخواه تاکید کرد:

مبلمان منبت ملایر نگین افتخار برای دنیا است

نماینده مردم ملایر در مجلس ،منبت را یکی از صنایع دستی و هنرهای شاخص جوکار دانست و گفت: جوکار قدمت دیرینه‌ و هنرمندان شاخصی در این هنرصنعت دارد.

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری خانه ملت، احد آزادی خواه نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی، منبت را یکی از صنایع دستی و هنرهای شاخص جوکار دانست و گفت: جوکار قدمت دیرینه‌ و هنرمندان شاخصی در این هنرصنعت دارد.



این نمایندهمجلس در دوره یازدهم افزود: ملایر از بین ۷۰۰ شهر کشور موفق شد برند ملی و جهانی مبلمان منبت را بگیرد و این هنرصنعت را به نام خود ثبت کند.



وی با بیان اینکه همزمان با چهارمین جشنواره عید تا عید مبل و منبت، تیزر تبلیغاتی این جشنواره از شبکه‌های رسانه ملی در حال پخش است، ادامه داد: نام ملایر امروز در عرصه جهانی شناخته شده است و یک نگین و افتخار برای همه دنیا است.



نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی اخذ مجوز پنج هزار ثانیه تبلیغات رایگان از رسانه ملی را یکی از اقدامات مهم در راستای برگزاری چهارمین جشنواره مبل و منبت عنوان و بیان کرد: چهارمین جشنواره تا پایان تابستان ادامه دارد و ملایر پذیرای گردشگران و مسافران بیشماری است.



آزادیخواه یادآور شد: تبلیغات جشنواره مبل و منبت تا پایان تابستان از رسانه ملی پخش می‌شود که می‌تواند در رونق اقتصادی این شهرستان اثرگذار باشد.



وی با بیان اینکه رونق تولید، اشتغال و بیمه صنعتگران این هنرصنعت یک مقدمه است، گفت: تمام تلاش ما و مجموعه شهرستان ایجاد بساط شادی و نشاط اجتماعی است./



پایان پیام

  • کد خبر : 364557
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار