خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/05/14 - 07:30
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
حاجی‌پور:

مازندران با دریافت بودجه استانی؛ خدمات کشوری ارائه می‌دهد/بزرگترین گره ترافیکی مازندران در جاده آمل قرار دارد

نماینده مردم آمل در مجلس دوازدهم، با انتقاد از اینکه مازندران یک بودجه استانی دریافت می‌کند اما در سطح کشور خدمات ارائه می‌دهد به تشریح مشکلات حوزه سدسازی و راه این منطقه پرداخت.

رضا حاجی‌پور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در بیان بخشی از مشکلات حوزه انتخابیه خود، گفت: استان مازندران به سکونتگاه و تفریحگاه بخش اعظمی از جمعیت کشور تبدیل شده است کمااینکه آخر هفته، جمعیت این استان از سه میلیون و سیصد هزار نفر به 6 میلیون نفر افزایش می‌یابد که از خدمات آب، برق، گاز و بهداشت و درمان این منطقه استفاده می‌کنند به این معنا که یک بودجه استانی دریافت می‌کنیم اما در سطح کشور خدمات ارائه می‌دهیم.

نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: متاسفانه سد هراز که یکی از بزرگترین سدهای ایران است، بعد از گذشت 15 سال تنها 50 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی افزود: البته در آغاز مجلس یازدهم تنها 220 میلیارد تومان برای سد هراز تعیین شده بود که در دولت سیزدهم این رقم با دستور آیت‌الله رییسی به 1500 میلیارد تومان افزایش یافت.

حاجی‌پور با بیان اینکه جاده هراز نیاز به بهسازی و ایمن‌سازی دارد، تصریح کرد: در کنار سد هراز یک جاده بین‌المللی وجود دارد که به یک حالت قیف مانند و گیوتین تبدیل شده است و افراد برای عبور از این مسیر به سمت سایر شهرهای مازندران باید ساعت‌ها در ترافیک معطل بمانند.

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم، یادآور شد: بهسازی این مسیر به منظور تسهیل عبور و مرور بخصوص برای افراد و مسئولان خدمات‌رسانی که دائم از این مسیر باید تردد کنند، یکی از مطالبات جدی مردم این منطقه است.

عضو مجمع نمایندگان استان مازندران در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: هم‌اکنون دولت آقای پزشکیان باید به تکمیل کارهای نیمه تمام مناطق مختلف به ویژه استان مازندران که گردشگران بسیاری به آنجا سفر می‌کنند، توجه جدی داشته باشد./

پایان پیام

  • کد خبر : 381553
مرضیه جلیلی
خبرنگار

مرضیه جلیلی

آخرین اخبار