خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/05/08 - 16:09
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : استان ها
رحمت زاده تاکید کرد:

لزوم افزایش حمایت‌ها و بهبود وضعیت معیشتی مددجویان کمیته امداد

مشکلات مستمری بگیران شهرستان در دیدار نماینده مردم صومعه سرا با مدیرکل کمیته امداد استان گیلان،بررسی شد.

️به گزارش خبرگزاری خانه ملت؛آئین راه اندازی و بهره برداری از ۳ دستگاه دیزل ژنراتور برق خودتامین مجتمع دخانیات گیلان به ظرفیت ۴ مگاوات، با یادونام «شهدای خدمت» با حضور سعید رحمت زاده نماینده مردم صومعه سرا و جمعی از نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
با حضور سعید رحمت زاده و جمعی از نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی سه ژنراتور برق هرکدام با ظرفیت ۱.۳ مگاوات که در مجموع چهار مگاوات برق تولید می‌کنند، در شرکت دخانیات گیلان افتتاح و بهره‌برداری رسید.
️دخانیات گیلان در حالی امروز سه ژنراتور برق را به مدار وارد کرده که در پی افزایش گرما و مصرف بی‌رویه برق، دولت‌ مرکزی در نخستین اقدام به تعدیل و قطع برق شرکت‌های تولیدی و تعطیلی ادارات روی آورده است.
تدبیر شرکت دخانیات گیلان در سخت‌ترین شرایط اقتصادی و اقدام به خرید سه ژنراتور و تأمین برق موردنیاز برای فعالیت تولیدی، اقدامی پسندیده و قابل‌تحسین است که به نظر می‌رسد باید به الگوی سایر شرکت‌های تولیدی و کارخانه‌ها به ویژه در استان گیلان باشد.

دیدار نماینده مجلس مردم شهرستان صومعه سرا با مدیرکل کمیته امداد گیلان برای بهبود زندگی مددجویان

در دیدار سعید رحمت زاده با مدیرکل کمیته امداد استان گیلان، مشکلات این نهاد و مستمری بگیران شهرستان مورد بررسی قرار گرفت.وی در این دیدار بر لزوم افزایش حمایت‌ها و بهبود وضعیت معیشتی مستمری بگیران تأکید کرد.

سعید رحمت زاده با شهردار و اعضای شورای شهر صومعه سرا دیدار کرد.نماینده مردم شهرستان صومعه سرا در مجلس در این دیدار ضمن تشکر از شهردار و اعضای شورای برای تلاش های سه ساله آنها به برسی مشکلات شهرداری صومعه سرا از جمله رفع موانع برا تکمیل پروژه های نیمه کاره و ناتمام شهر پرداخت.

رحمت زاده تاکید کرد:با همدلی و اتحاد و بدون توجه به هرگونه حاشیه باید برای مردم شهر تلاش کرد تا رفاه همشهریان به بالاترین سطح خود برسد.

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس در ادامه خاطرنشان کرد :بهبود فضای شهری، توسعه و نوسازی پارک‌ها سرعت بخشیدن به خدمات شهری حق مردم شهرستان است و باید به این نکات توجه شود. 

رحمت زاده در این دیدار عنوان کرد که بنده برای رفاه همشهریان با تمام وجود برای حل مشکلات شهری در کنار اعضای محترم شورای شهر و شهردار هستم.

در حاشیه این دیدار  رحمت زاده با اشاره به اینکه با پیگیری های مدام النهایه بودجه ۳۵۰ میلیارد تصفیه خانه شهرستان که بخش عمده آن برای شهر است محقق شد./

پایان پیام

 

  • کد خبر : 381198
سلماز ابراهیم زاده
خبرنگار

سلماز ابراهیم زاده

آخرین اخبار