خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/09/24 - 04:16
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : استان ها
موسوی مطرح کرد:

لزوم اختصاص ردیف بودجه جهت تقویت استحکامات خطوط مرزی

رییس مجمع نمایندگان استان اردبیل در مجلس در دیدار با فرماندهان مرزبانی استان اردبیل گفت: مقرر شد جهت تقویت استحکامات خط مرزی اعتبارات لازم تامین و درصورت امکان برای این امر از طریق مجلس شورای اسلامی ردیف بودجه اختصاص پیدا کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت؛ سیدکاظم موسوی، نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین و رییس مجمع نمایندگان استان اردبیل در مجلس شورای اسلامی  با فرماندهان مرزبانی استان اردبیل دیدار و گفت‌وگو کرد.



بر اساس این گزارش؛ این نماینده مجلس در دوره یازدهم ضمن تجلیل و تشکر از دلاورمردی ها و رشادت های مرزداران استان جهت تامین هرگونه ملزومات مزربانان استان اردبیل اعلام آمادگی کرد.



وی در این دیدار گفت: در ادامه هماهنگی و پیگیری های لازم با مسئولان مرتبط جهت گازرسانی و برق رسانی به پاسگاه های مرزی استان انجام شده و مقرر شد جهت تقویت استحکامات  خط مرزی اعتبارات لازم تامین و درصورت امکان برای این امر از طریق مجلس شورای اسلامی ردیف بودجه اختصاص پیدا کند.



گفتنی است؛ لحاظ شدن مزربانی در ردیف شغل های سخت و زیان آور از دیگر خواسته های مرزبانان شریف استان بود که حجت الاسلام حاج سید کاظم موسوی جهت پیگیری این امور قول مساعد داد./



پایان پیام

  • کد خبر : 309874
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار