خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/02/12 - 14:31
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
متینیان خبر داد

قول مساعد وزیر نفت برای تامین اعتبار جهت تکمیل پروژه های نیمه تمام رامهرمز و رامشیر

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس گفت: وزیر نفت سفری به حوزه انتخابیه ام داشتند که در این سفر قول مساعد برای تامین اعتبار جهت تکمیل پروژه های نیمه تمام رامهرمز و رامشیر دادند.

ابراهیم متینیان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به حضور وزیر نفت در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: در این بازدید به وزیر نفت تاکید شد که مشکلات دو شهرستان حوزه انتخابیه‌ام زیاد هستند و دولت باید با نگاهی تحول گرایانه ، اقدام به زدودن غبار محرومیت در این شهرستان ها نماید.



وی افزود: در نشست با وزیر نفت مطرح شد که در رامهرمز با معضل فرسودگی لوله های آب درگیر هستیم تا جائی که قریب به ۱۵۰ کیلومتر شبکه آب فرسوده داریم و البته موضوع نبود شبکه فاضلاب در شهرستان رامشیر هم مطرح شد و مطالبه کردیم تا اهتمام جدی وزارت نفت در جهت کمک به ایجاد فاضلاب شهری در راستای مسئولیت‌های اجتماعی آن وزارتخانه صورت پذیرد.



نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس عنوان کرد: همچنین باید گفته شود در این نشست تاکید شد برای احداث و بازسازی جاده های رامهرمز و رامشیر در دو سال گذشته اعتبارات مطلوبی اختصاص داده شد که جا دارد از دولت مردمی و مجموعه وزارت نفت تشکر نمایم اما تا رفع غبار محرومیت این حوزه و جشن چهارخطه کردن تمام جاده های این منطقه زرخیز راه درازی در پیش داریم.



 متینیان عنوان کرد: وزیر نفت در این نشست دستور  لازم را صادر کردند تا این مطالبات به مرحله اجرا دربیاید و ما نیز امیدواریم که هر چه سریع تر این درخواست انجام گیرند تا تحولی در منطقه ایجاد شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 360980
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار