خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/12/21 - 15:56
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
بابایی کارنامی:

عملکرد مدیریت ورزش استان مازندران مطلوب نیست؛ وزیر ورزش تصمیمات درست اتخاذ کند

نماینده مردم ساری در مجلس گفت: وزیر ورزش باید بداند که عملکرد آن زیر ذره بین مجلس است که باید پویا شود زیر در یکسال اخیر بسیار ضعیف عمل کرده است.

علی بابایی کارنامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با انتقاد از عملکرد وزیر ورزش در حوزه های مختلف گفت: وزارت ورزش در بخش های مختلف همچون هیئات های ورزشی و در حوزه استان هم عدم مدیریت صحیح ورزش عملکرد ضعیفی داشته است.

وی افزود: وزیر ورزش باید بداند که عملکرد آن زیر ذره بین مجلس است که باید پویا شود زیر در یکسال اخیر بسیار ضعیف عمل کرده است.

نماینده مردم ساری در مجلس بیان کرد: در استان مازندران نیز ضعف زیر ساخت های ورزشی مشهود است علی رغم اینکه در برخی از رشته های ورزشی زبانزد هستیم که این موضوع به عملکرد مدیریت ورزش استان و شخص وزیر برمی گردد.

این نماینده مردم در مجلس تاکید کرد: استان ما در برخی از رشته ها افول کرده است و متاسفانه وزارت ورزش هم در خواب فرو رفته است و وزارت باید به استان هایی که قابلت های ورزشی بالایی دارند رسیدگی کند تا ورزش آن استان دچار افت نشود.

بابایی کارنامی اظهار کرد: وزیر ورزش باید تصمیات صحیح اتخاذ کند و تیم مدیریتی و هئیات های ورزشی را براساس ظرفیت های ورزشی استان ها تنظیم کند تا شاهد شکوفایی ورزش کشور باشیم./

پایان پیام

  • کد خبر : 376448
کلمات کلیدی
حمیدرضا اسکندری
خبرنگار

حمیدرضا اسکندری